Du lette etter:

altinn nav

Tilskuddsbrev om NAV-tiltak - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Heretter vil virksomheter motta brevet digitalt i sin innboks i Altinn. Dette gjelder uavhengig av om søknad eller inngått avtale om NAV-tiltak er sendt på ...
Inntektsmelding til NAV - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Arbeidsgiveren skal sende inntektsmeldingen når arbeidstakeren skal ha sykepenger, foreldrepenger, svangerskapspenger eller stønader ved sykt barn eller ...
Om tilganger i Altinn - nav.no
https://www.nav.no/.../om-tilganger-i-altinn
Om tilganger i Altinn. Daglig leder i virksomheten (juridisk enhet eller det nærmeste organisasjonsleddet) må tildele tilgang til fire tjenester i Altinn. Det er fire ulike tjenester som gjelder digitale sykmeldinger. Det er viktig å merke seg at dette er enkeltrettigheter, ikke roller. 1.
Altinn - ID-porten/MinID/BankID
www.altinn.no › en › help
ID-porten. ID-porten is a common log-in solution for many Norwegian public services, and contains multiple log-in methods such as MinID, BankID mobile, BankID, Buypass and Commfides. ID-porten is run by the Agency for Public Management and eGovernment (Difi). Help with logging in using ID-porten.
Navigation between pages – Altinn
docs.altinn.studio › ux › pages
Parameter Beskrivelse; id: Unik ID, tilsvarende som for alle andre skjemakomponenter. type: Må være "NavigationButtons": textResourceBindings: Setter man parametre next (og evt.back) her, vil man kunne overstyre med egne tekster som vises på knappen(e).
Altinn - Logging in
www.altinn.no › en › help
ID-porten is the primary way to log in to Altinn, and is a common log-in solution for many Norwegian public services. Altinn alternative log-in methods Here you can find different log-in Methods that are made to grant users with needs that ID-porten can't satisfy access to Altinn.
Altinn - Inntektsmelding til NAV
https://www.altinn.no/skjemaoversikt/arbeids--og-velferdsetaten-nav/...
Inntektsmelding til NAV. (NAV 08-30.01) Fra Arbeids- og velferdsetaten (NAV) Arbeidsgiveren skal sende inntektsmeldingen når arbeidstakeren skal ha sykepenger, foreldrepenger, svangerskapspenger eller stønader ved sykt barn eller nærstående. NAV har nå lansert en egen refusjonsordning for sykepenger i forbindelse med koronaviruset.
Koronaviruset: Informasjon fra NAV til arbeidsgivere - Altinn
https://www.altinn.no › koronavirus--informasjon-fra-nav
Her kan arbeidsgivere finne informasjon fra NAV i forbindelse med koronaviruset. Sist oppdatert 20.03.2020. Arbeidsgiver - hva gjelder i min situasjon?
Oppgjørsrapport (K27) refusjoner fra NAV - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Oppgjørsrapporten, K27, fra NAV viser informasjon om refusjon av sykepenger, ... Fra og med 9. april er det gjort endringer i NAVs tjeneste på Altinn.
Skjemaoversikt - Altinn
https://www.altinn.no › skjemaoversikt
A-ordningen. Arbeids- og velferdsetaten (NAV). A-melding – alle skjema · A-melding – direkte registrering i Altinn (A01) · A-melding – innsending fra system ...
Altinn - NAV
https://www.nav.no/no/bedrift/tjenester-og-skjemaer/nav-og-altinn-tjenester
NAV-tjenester på Altinn. Refusjoner, søknader, oppgjør, rapporter m.m. Foreldrepenger og svangerskapspenger. Se hvilke plikter du har som arbeidsgiver hvis en av dine ansatte venter barn. Ansatt har sykdom i familien. Arbeidsgiver: Dette gjør du hvis den ansatte har sykdom i …
Bankkontonummer for refusjoner fra NAV til arbeidsgiver - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Bankkontonummeret som inngår i denne løsningen benyttes av NAV ved refusjoner av sykepenger, foreldrepenger, stønader ved barns sykdom, pleie-, ...
Altinn - Income report to NAV
www.altinn.no › income-report-to-nav
Income report to NAV. (NAV 08-30.01) The employer must submit an income report when the employee is going to receive sickness benefit, parental benefit, pregnancy benefit, or benefits in connection with sick children or other family members. Due to necessary maintenance of Altinn on the 14th of May, some older income reports that you have ...
Altinn - Income report to NAV
https://www.altinn.no/en/forms-overview/labour-and-welfare-service-nav/...
Income report to NAV. (NAV 08-30.01) The employer must submit an income report when the employee is going to receive sickness benefit, parental benefit, pregnancy benefit, or benefits in connection with sick children or other family members. Due to necessary maintenance of Altinn on the 14th of May, some older income reports that you have ...
Altinn - Sykmelding
https://www.altinn.no/skjemaoversikt/arbeids--og-velferdsetaten-nav/sykmelding
Sykmeldte kan logge inn på nav.no og finne sykmeldingen sin under «Ditt sykefravær». Her kan man se sykmeldingen og sende den til arbeidsgiveren. Arbeidsgiveren finner sykmeldingen i innboksen i Altinn der den ansatte er innmeldt gjennom A-ordningen. Se mere på disse sidene:Informasjon om digital sykmeldingOppfø;lging av sykmeldte arbeidstakere
Valg av hyppigere refusjonsutbetaling fra NAV - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Skjemaet skal brukes av foretak som ønsker hyppigere utbetalinger av refusjon fra NAV i stedet for månedlige utbetalinger. Dette er et tilbud fra NAV i ...
Altinn - Start
https://www.altinn.no
Altinn rydder opp i de roller som automatisk gir rettigheter til Kontaktperson for norskregistrert utenlandsk foretak (NUF). Falske eposter og SMS fra Altinn. Vi får meldinger fra brukere som har mottatt e-poster fra webmaster@altinn.no eller noreply@altinn.no, eller SMS. Dette er falske e-poster/SMS. Vi ber deg om å slette e-post/SMS.
Income report - nav.no
www.nav.no › en › Home
Jan 12, 2019 · The income report contains income details and other information NAV requires to process the application the employee has submitted. The goal of the income report is to prepare for automation, ensuring quicker and more accurate case processing. Go to "inntektsmelding" in Altinn.
Altinn - Innlogging
https://www.altinn.no/hjelp/innlogging
ID-porten er den primære innloggingskanalen til Altinn og er en felles innloggingsløsning for mange offentlige tjenester. Alternativ innlogging i Altinn Her finner du ulike innloggingsmetoder som gir brukere som har behov som ikke dekkes av ID-porten muligheten til å logge inn i Altinn.
NAV-tjenester på Altinn - nav.no
https://www.nav.no › bedrift › nav-og-altinn-tjenester
NAV-tjenester på Altinn. Refusjoner, søknader, oppgjør, rapporter m.m.. Arbeidsmarkedstiltak – digitale søknader; A-melding og Aa-registeret ...
Din pensjon - nav.no
https://www.nav.no/no/person/pensjon/hva-kan-jeg-fa-i-pensjon
ID-porten er en felles innloggingsløsning til offentlige tjenester på nett, og gir tilgang til selvbetjente tjenester i NAV. Du kan logge inn med BankID, Buypass eller Commfides. Du kan også logge på med MinID, men det gir deg begrenset tilgang i Din pensjon. På difi.no finner du informasjon om hvordan du skaffer deg elektronisk ID.
Altinn - NAV
www.nav.no › nav-og-altinn-tjenester
Altinn - refusjoner, søknader, rapporter, foreldre-, omsorgs- og pleiepenger m.m. Inntektsmelding Arbeidsgivere må sende digitale inntektsmeldinger til NAV i tide.
Altinn - A-melding – all forms
www.altinn.no › en › forms-overview
In the a-melding, you provide information on employees' income, employment circumstances, payroll withholding tax and attachment of earnings, in addition to employer's National Insurance contributions. The information is sent to the Norwegian Labour and Welfare Administration (NAV), Statistics Norway (SSB) and the Norwegian Tax Administration.
Sykmelding - Altinn
https://www.altinn.no › arbeids--og-velferdsetaten-nav
Sykmeldte kan logge inn på nav.no og finne sykmeldingen sin under «Ditt sykefravær». Her kan man se sykmeldingen og sende den til arbeidsgiveren.
Min side – Arbeidsgiver - NAV
https://arbeidsgiver.nav.no/min-side-arbeidsgiver
På Min side – arbeidsgiver kan du: få oversikt over dine sykmeldte. se sykfraværsstatistikk for din virksomhet. rekruttere nye medarbeidere. få oversikt over dine ansatte (fra Aa-registeret) sende inn digitale skjemaer.