Du lette etter:

bank id på mobil nytt sim kort

BankID på mobil | Nordea
https://www.nordea.no/bedrift/kundeservice/bankidpamobil.html
Oppdater BankID på mobil BankID og nytt SIM-kort For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt.
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
www.dnb.no › dagligbank › bankid
Opprett BankID på mobil BankID på mobil er et godt alternativ når du skal logge inn i banken, signere eller handle på nett. Sikkert og enkelt. Med BankID på mobil er din BankID lagret på mobilens SIM-kort. I BankID på mobil-tjenesten bruker du mobilnummer, fødselsdato og en selvvalgt pinkode for å logge inn.
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - Vipps
https://www.vipps.no › hjelp › bankid › logge-inn › jeg...
Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig ...
Kom i gang med BankID på mobil - din elektroniske ID | Nordea
https://www.nordea.no › Slik gjør du
Når du bytter SIM-kort, må du slette eksisterende avtale om BankID på mobil og opprette avtale på nytt. Gjør følgende: Logg inn i Nettbanken og gå til fanen ...
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no/dagligbank/bankid/pa-mobil
Opprett BankID på mobil BankID på mobil er et godt alternativ når du skal logge inn i banken, signere eller handle på nett. Sikkert og enkelt. Med BankID på mobil er din BankID lagret på mobilens SIM-kort. I BankID på mobil-tjenesten bruker du mobilnummer, fødselsdato og en selvvalgt pinkode for å logge inn.
Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg gjøre for ...
https://sbanken.no › sporsmal-og-svar › bankid-pa-mobil
For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. Velg Oversikt - ...
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - BankID
https://www.bankid.no/.../hva-om-jeg-skal-bytte-telefon-eller-sim-kort
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app. Har du kodeapp må du aktivere denne på nytt, uavhengig av om du bytter SIM-kort eller ei.
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - BankID
www.bankid.no › privat › los-mitt-bankid-problem
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app. Har du kodeapp må du aktivere denne på nytt, uavhengig av om du bytter SIM-kort eller ei.
Nytt SIM-kort - Vipps
www.vipps.no › privat › bankid
Når det er gjort kan du logge inn i nettbanken og aktivere BankID på mobil på nytt. Du som må bytte SIM-kort, må sørge for at du kan logge inn i nettbanken igjen - enten med vanlig BankID med kodebrikke, kodekort eller app og ditt personlige passord, eller annen innloggingsmetode fra banken din. Deretter kan du aktivere BankID på mobil på nytt.
Aktivere BankID på mobil - BankID
www.bankid.no › aktivere-bankid-pa-mobil
Bestill nytt SIM-kort hvis det er nødvendig. Aktiver deretter tjenesten i nettbanken, så har du et fleksibelt alternativ som ikke krever kodebrikke. Kunder som har tvilling-SIM-kort må være oppmerksom på at tjenesten kun kan bestilles på hovedkortet. Husk også at du kun kan ha én BankID på mobil pr. SIM-kort.
BankID på mobil - Telenor
https://www.telenor.no › ... › mobiltjenester › bankid
BankID på mobil virker selv om du flytter SIM-kortet fra en mobil til en annen, ... du SIM-kort må du registrere BankID på mobil på nytt i din nettbank.
Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg ...
sbanken.no › sporsmal-og-svar › bankid-pa-mobil
Siden BankID på mobil lagres på SIM-kortet må du aktivere BankID på mobil på nytt. Tips! Noen ganger kan endringer i mobilabonnement medføre at du må aktivere BankID på mobil på nytt. For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken.
Ny mobil, nytt simkort - dette må du gjøre | Sparebanken Sør
https://www.sor.no › blogg › betaling › ny-mobil-eller-...
Dersom du bytter mobil eller SIM-kort, kan det være du må bestille BankID på mobil på nytt. Når du har fått nytt simkort, må BankID på mobil ...
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg ... - SpareBank 1
https://www.sparebank1.no › kundeservice › mobil › n...
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, ...
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg ... - SpareBank 1
www.sparebank1.no › nb › bank
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, må du bestille BankID på mobil på nytt i nettbanken. Husk å logge inn med BankID fra samme bank som du skal bestille BankID på mobil fra. Bestill BankID på mobil Du kan også bruke engangskode-appen
BankID på mobil - Nordea Bank Norge
www.nordea.no › bedrift › kundeservice
Oppdater BankID på mobil BankID og nytt SIM-kort For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt.
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no › dagligbank › bankid › pa-mobil
Har du nytt du SIM-kort? Da må du slette og rebestille BankID på mobil. Se vår veiledning for å slette og rebestille BankID på mobil ...
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg installere ...
https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/kundeservice/mobil/ny-mobil-b...
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, må du bestille BankID på mobil på nytt i nettbanken. Husk å logge inn med BankID fra samme bank som du skal bestille BankID på mobil fra. Bestill BankID på mobil Du kan også bruke engangskode-appen
Aktivere BankID på mobil - BankID
https://www.bankid.no/.../ofte-stilte-sporsmal/aktivere-bankid-pa-mobil
Bestill nytt SIM-kort hvis det er nødvendig. Aktiver deretter tjenesten i nettbanken, så har du et fleksibelt alternativ som ikke krever kodebrikke. Kunder som har tvilling-SIM-kort må være oppmerksom på at tjenesten kun kan bestilles på hovedkortet. Husk også at du kun kan ha én BankID på mobil pr. SIM-kort.