Du lette etter:

bank id på mobil virker ikke

BankID på mobil fungerer ikke. Hva gjør jeg? - Sbanken
https://sbanken.no/.../bankid-pa-mobil-fungerer-ikke.-hva-gjor-jeg
Får du ikke til å bruke BankID på mobil kan du forsøke følgende: La mobilen være avslått i minst ett minutt, ta ut og inn SIM-kort, og prøv på nytt. Se etter oppdateringer til mobilen. Hvis du finner en tilgjengelig oppdatering, last den ned og slå så telefonen av og på. Prøv å logge inn på nytt. Se over innstillinger for skjermsparer og tastelås.
Ofte stilte spørsmål - BankID
https://www.bankid.no › privat › ofte-stilte-sporsmal
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken ...
Løs mitt BankID-problem - BankID
www.bankid.no › privat › los-mitt-bankid-problem
Hjelp meg! Ved problemer med din BankID skal du som regel ta kontakt med den banken som har utstedt din BankID. De vil hjelpe deg når du har problemer eller spørsmål om din BankID, eller om du vil sperre BankID. Samtidig er det mye du kan finne svar på selv. Se svar på spørsmål vi ofte får, eller prøv en test under.
Status - BankID
https://www.bankid.no › status
Her kommer det mer informasjon dersom det er problemer med tjenestene. Adresse. Vipps AS, orgnr. 918 713 867, Dronning Eufemias gate 11 0191 OSLO.
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no/dagligbank/bankid/pa-mobil
Bekrefte betalinger når du handler på nett Signere avtaler i kombinasjon med BankID-passord Opprett BankID på mobil BankID på mobil er et godt alternativ når du skal logge inn i banken, signere eller handle på nett. Sikkert og enkelt. Med BankID på mobil er din BankID lagret på mobilens SIM-kort.
Test din BankID på mobil - BankID
www.bankid.no › test-din-bankid-pa-mobil
Her kan du gjennomføre en test for å kontrollere at din BankID på mobil fungerer som den skal. BankID-verktøy. Det blir nå gjennomført en autentisering med BankID på mobil, etterfulgt av en påfølgende signering. Teksten det signeres over er: Dette er en enkel testmelding som du trygt kan signere.
Hvorfor fungerer ikke BankID på mobil? - re:member kredittkort
https://www.remember.no › kredittkort › faq › nettbank
Dersom du har problemer med å logge inn i nettbanken kan det hende at din BankID ikke fungerer. Få svar på hvordan du kan fikse problemet her.
Test din BankID på mobil - BankID
https://www.bankid.no/privat/los-mitt-bankid-problem/test-din-bankid-pa-mobil
Her kan du gjennomføre en test for å kontrollere at din BankID på mobil fungerer som den skal. BankID-verktøy. Det blir nå gjennomført en autentisering med BankID på mobil, etterfulgt av en påfølgende signering. Teksten det signeres over er: Dette er …
Hvorfor fungerer ikke BankID på mobil? - re:member
www.remember.no › bankid-pa-mobil-funker-ikke
Hvorfor fungerer ikke BankID på mobil? Dersom du har problemer med å logge inn i nettbanken kan det hende at din BankID ikke fungerer. Du bør først teste om du får en feilmelding på din BankID her . Dersom du fortsatt får feilmelding på testen over, bør du kontakte bankforbindelsen din for videre hjelp. Da må vi prøve å bli bedre!
Ofte stilte spørsmål - BankID
https://www.bankid.no/privat/los-mitt-bankid-problem/ofte-stilte-sporsmal
Har du ikke admin-rettighet på maskinen (for eksempel på arbeidsplassen), kan du bruke BankID på mobil, eller benytte en annen enhet, for eksempel et nettbrett eller en mobil. Eldre versjoner av iOS, det vil si iOS 5 og 6 er ikke støttet.
BankID-app - BankID
www.bankid.no › privat › BankID-app
Selv om du tar i bruk appen, kan du fortsatt bruke BankID på mobil og kodebrikken hvis du vil. BankID med app er ekstra trygt fordi telefonen er beskyttet med en kode og fordi du alltid mottar varsel på mobilen som du må godkjenne. Ikke minst har du telefonen i nærheten.
Løs mitt BankID-problem - BankID
https://www.bankid.no/privat/los-mitt-bankid-problem
Hjelp meg! Ved problemer med din BankID skal du som regel ta kontakt med den banken som har utstedt din BankID. De vil hjelpe deg når du har problemer eller spørsmål om din BankID, eller om du vil sperre BankID. Samtidig er det mye du kan finne svar på selv. Se svar på spørsmål vi ofte får, eller prøv en test under.
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no › dagligbank › bankid › pa-mobil
Logge inn i nett- og mobilbank. Bekrefte betalinger når du handler på nett. Signere avtaler i kombinasjon med BankID-passord. ‌Opprett BankID på mobil.
Hva kan jeg gjøre hvis aktivering feiler? - BankID
https://www.bankid.no › privat › ofte-stilte-sporsmal
Av og til feiler aktiveringen og bruken av BankID på mobil. Du får support av banken din, men forsøk gjerne disse triksene som har hjulpet mange. ... Sett SIM inn ...
BANKID Hvorfor feiler innlogging med BankID? - SpareBank 1
https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/kundeservice/nettbank/hvorfor...
Engangskode på mobil er blokkert på din mobil. Engangskode på mobil er bestilt, men ikke aktivert. Du er ikke registrert med engangskode på mobil, men har vært det tidligere. Løsning: Slett appen og last den ned på nytt. Hvis du ikke ønsker appen, ta kontakt med banken og oppgi feilkoden. BID 1439. Din BankID er sperret.
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - BankID
www.bankid.no › privat › los-mitt-bankid-problem
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app. Har du kodeapp må du aktivere denne på nytt, uavhengig av om du bytter SIM-kort eller ei.
Løs mitt BankID-problem
https://www.bankid.no › privat › los-mitt-bankid-probl...
Ved problemer med din BankID skal du som regel ta kontakt med den banken som har utstedt din BankID. De vil hjelpe deg når du har problemer eller spørsmål ...
BANKID MOBIL Det kommer ingenting opp på telefonen når ...
https://www.sparebank1.no › privat › kundeservice › d...
Vi er 14 banker som samarbeider ... Skriv inn postnummeret ditt og velg bank. ... Først kan du sjekke at skjermlåsen på telefonen er slått av. Hvis det ikke hjelper ...
Hvorfor fungerer ikke BankID på mobil? - re:member
https://www.remember.no/.../bankid-pa-mobil/bankid-pa-mobil-funker-ikke
Hvorfor fungerer ikke BankID på mobil? Dersom du har problemer med å logge inn i nettbanken kan det hende at din BankID ikke fungerer. Du bør først teste om du får en feilmelding på din BankID her . Dersom du fortsatt får feilmelding på testen over, bør du kontakte bankforbindelsen din for videre hjelp. Da må vi prøve å bli bedre!
Generelt om BankID på mobil - BankID
https://www.bankid.no/.../ofte-stilte-sporsmal/generelt-om-bankid-pa-mobil
BankID på mobil lagrer BankID-hemmelighetene i SIM-kortet. BankID på mobil tilbys av alle operatører og nesten alle banker, og har tilsvarende bruksområde som vanlig, banklagret BankID. Ikke alle brukersteder utenfor bank har tilrettelagt for pålogging med BankID på mobil. Derfor er det greit å ha vanlig BankID tilgjengelig.
Med din mobil - BankID
https://www.bankid.no/privat/bankid-pa-mobil
Med din mobil BankID på mobil gjør at du enkelt kan identifisere deg og signere – uten å bruke kodebrikke. Med BankID på mobil er din BankID lagret på mobilens SIM-kort. I BankID på mobil-tjenesten bruker du mobilnummer, fødselsdato og en selvvalgt pinkode for å logge inn. Har du ikke BankID på mobil? Logg inn i nettbanken din med BankID e.l.
BankID på mobil fungerer ikke. Hva gjør jeg? - Sbanken
sbanken.no › sporsmal-og-svar › bankid-pa-mobil
Får du ikke til å bruke BankID på mobil kan du forsøke følgende: La mobilen være avslått i minst ett minutt, ta ut og inn SIM-kort, og prøv på nytt. Se etter oppdateringer til mobilen. Hvis du finner en tilgjengelig oppdatering, last den ned og slå så telefonen av og på. Prøv å logge inn på nytt. Se over innstillinger for skjermsparer og tastelås.
Test din BankID på mobil
https://www.bankid.no › los-mitt-bankid-problem › test...
Her kan du gjennomføre en test for å kontrollere at din BankID på mobil fungerer som den skal. Det blir nå gjennomført en autentisering med BankID på mobil, ...
Trøbbel med pålogging og BankID? - DNB Nyheter
https://www.dnb.no/.../no/din-okonomi/trobbel-med-palogging-og-bankid
DNB og de fleste andre banker tilbyr også BankID på mobil. – Fordelen med å ha BankID på mobil er at du da ikke trenger kodebrikken til pålogging, kun mobilen. Du trenger ikke å ha vanlig BankID for å opprette BankID på mobil, du kan bruke firesifret personlig kode og kodebrikken, men det er lurt å ha alle tre alternativene.