Du lette etter:

bankid på mobil nytt sim kort

Oppdater BankID på mobil - Nordea
https://www.nordea.no › bedrift › kundeservice › banki...
For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil ...
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - BankID
www.bankid.no › privat › los-mitt-bankid-problem
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app. Har du kodeapp må du aktivere denne på nytt, uavhengig av om du bytter SIM-kort ...
Ny mobil, nytt simkort - dette må du gjøre | Sparebanken Sør
https://www.sor.no/blogg/betaling/ny-mobil-eller-nytt-sim-kort
Dersom du bytter mobil eller SIM-kort, kan det være du må bestille BankID på mobil på nytt. Når du har fått nytt simkort, må BankID på mobil bestilles på nytt i nettbanken. Du må da logge inn med kodebrikke eller BankID-app istedenfor. I nettbanken finner du bestilling av BankID på mobil under "Meny" og "BankID/BankID på mobil".
Nytt SIM-kort - Vipps
www.vipps.no › privat › bankid
Nytt SIM-kort. Ikke alle SIM-kort kan oppgraderes. Du har derfor fått, eller vil snart få, et helt nytt SIM-kort, som du må aktivere. Når det er gjort kan du logge inn i nettbanken og aktivere BankID på mobil på nytt. Du som må bytte SIM-kort, må sørge for at du kan logge inn i nettbanken igjen - enten med vanlig BankID med kodebrikke ...
Aktivere BankID på mobil - BankID
https://www.bankid.no/.../ofte-stilte-sporsmal/aktivere-bankid-pa-mobil
Bestill nytt SIM-kort hvis det er nødvendig. Aktiver deretter tjenesten i nettbanken, så har du et fleksibelt alternativ som ikke krever kodebrikke. Kunder som har tvilling-SIM-kort må være oppmerksom på at tjenesten kun kan bestilles på hovedkortet. Husk også at du kun kan ha én BankID på mobil pr. SIM-kort.
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no › dagligbank › bankid › pa-mobil
Har du nytt du SIM-kort? Da må du slette og rebestille BankID på mobil. Se vår veiledning for å slette og rebestille BankID på mobil ...
BankID på mobil | BankID | Dagligbank fra A til Å - DNB
https://www.dnb.no/dagligbank/bankid/pa-mobil
BankID på mobil er et godt alternativ når du skal logge inn i banken, signere eller handle på nett. Sikkert og enkelt. Med BankID på mobil er din BankID lagret på mobilens SIM-kort. I BankID på mobil-tjenesten bruker du mobilnummer, fødselsdato og en selvvalgt pinkode for å logge inn. Er innlogging trøblete eller lurer du på noe?
Generelt om BankID på mobil - BankID
https://www.bankid.no/.../ofte-stilte-sporsmal/generelt-om-bankid-pa-mobil
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app.
Ny mobil, nytt simkort - dette må du gjøre | Sparebanken Sør
https://www.sor.no › blogg › betaling › ny-mobil-eller-...
Dersom du bytter mobil eller SIM-kort, kan det være du må bestille BankID på mobil på nytt. Når du har fått nytt simkort, må BankID på mobil ...
Nytt SIM-kort - Vipps
https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/bankid/bankid/nytt-sim-kort
Når det er gjort kan du logge inn i nettbanken og aktivere BankID på mobil på nytt. Du som må bytte SIM-kort, må sørge for at du kan logge inn i nettbanken igjen - enten med vanlig BankID med kodebrikke, kodekort eller app og ditt personlige passord, eller annen innloggingsmetode fra banken din. Deretter kan du aktivere BankID på mobil på nytt.
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg installere BankID ...
www.sparebank1.no › nb › bank
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, må du bestille BankID på mobil på nytt i nettbanken. Husk å logge inn med BankID fra samme bank som du skal bestille BankID på mobil fra.
BankID på mobil | Nordea
https://www.nordea.no/bedrift/kundeservice/bankidpamobil.html
Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt. I Nordea Nettbank Privat sletter du BankID-avtalen under Innstillinger -> BankID -> Slett BankID. Slik setter du opp …
Aktivere BankID på mobil - BankID
www.bankid.no › aktivere-bankid-pa-mobil
Bestill nytt SIM-kort hvis det er nødvendig. Aktiver deretter tjenesten i nettbanken, så har du et fleksibelt alternativ som ikke krever kodebrikke. Kunder som har tvilling-SIM-kort må være oppmerksom på at tjenesten kun kan bestilles på hovedkortet. Husk også at du kun kan ha én BankID på mobil pr. SIM-kort.
BankID på mobil - Telenor
www.telenor.no › privat › mobil
BankID på mobil virker selv om du flytter SIM-kortet fra en mobil til en annen, men bytter du SIM-kort må du registrere BankID på mobil på nytt i din nettbank. Tjenesten fungerer også i utlandet, bare husk at mobiloperatøren må være en av Telenors roamingpartnere, og du må ha dekning.
Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg gjøre for ...
https://sbanken.no › sporsmal-og-svar › bankid-pa-mobil
For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. Velg Oversikt - ...
Spørsmål om BankID på mobil | Sparebanken Vest
https://www.spv.no › kundeservice › bankid-mobil
BankID på mobil - et alternativ til kodebrikken. ... Hvordan får jeg BankID på mobil? ... Hva skjer om jeg bytter mobiltelefon eller SIM-kort?
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg installere ...
https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/kundeservice/mobil/ny-mobil-b...
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, må du bestille BankID på mobil på nytt i nettbanken. Husk å logge inn med BankID fra samme bank som du skal bestille BankID på mobil fra. Bestill BankID på mobil Du kan også bruke engangskode-appen
NiceMobil uten SIM-kort og BankID på mobil ...
https://www.diskusjon.no/topic/1920546-nicemobil-uten-sim-kort-og...
16.03.2022 · NiceMobil uten SIM-kort og BankID på mobil Logg inn for å følge dette . Følgere 0. NiceMobil uten SIM-kort og BankID på mobil. Av zanta, 22 minutter siden i Mobiloperatører og tjenester. Svar i emnet; Start nytt emne;
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - BankID
https://www.bankid.no/.../hva-om-jeg-skal-bytte-telefon-eller-sim-kort
BankID på mobil følger SIM-kortet og ikke mobiltelefonen. Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig passord til BankID med kodebrikke eller app. Har du kodeapp må du aktivere denne på nytt, uavhengig av om du bytter SIM-kort eller ei.
BANKID MOBIL Jeg har fått ny mobil. Må jeg ... - SpareBank 1
https://www.sparebank1.no › kundeservice › mobil › n...
BankID på mobil lagres på mobilens sim-kort. Hvis du bare bytter mobil og ikke sim-kort, trenger du ikke å gjøre noe. Hvis du skal få nytt sim-kort, ...
Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg ...
https://sbanken.no/sporsmal-og-svar/bankid-pa-mobil/jeg-har-fatt-ny...
Siden BankID på mobil lagres på SIM-kortet må du aktivere BankID på mobil på nytt. Tips! Noen ganger kan endringer i mobilabonnement medføre at du må aktivere BankID på mobil på nytt. For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken.
Jeg har ny mobiltelefon, hva må jeg gjøre? - Vipps
https://www.vipps.no › hjelp › bankid › logge-inn › jeg...
Hvis du bytter SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp eller trenger nytt personlig ...
BankID på mobil | Nordea
www.nordea.no › bedrift › kundeservice
BankID og nytt SIM-kort. For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt. I Nordea Nettbank Privat sletter du BankID-avtalen under Innstillinger -> BankID -> Slett BankID.