BankID på mobil | Nordea
www.nordea.no › bedrift › kundeserviceBankID og nytt SIM-kort. For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt. I Nordea Nettbank Privat sletter du BankID-avtalen under Innstillinger -> BankID -> Slett BankID.
Aktivere BankID på mobil - BankID
www.bankid.no › aktivere-bankid-pa-mobilBestill nytt SIM-kort hvis det er nødvendig. Aktiver deretter tjenesten i nettbanken, så har du et fleksibelt alternativ som ikke krever kodebrikke. Kunder som har tvilling-SIM-kort må være oppmerksom på at tjenesten kun kan bestilles på hovedkortet. Husk også at du kun kan ha én BankID på mobil pr. SIM-kort.
Nytt SIM-kort - Vipps
www.vipps.no › privat › bankidNytt SIM-kort. Ikke alle SIM-kort kan oppgraderes. Du har derfor fått, eller vil snart få, et helt nytt SIM-kort, som du må aktivere. Når det er gjort kan du logge inn i nettbanken og aktivere BankID på mobil på nytt. Du som må bytte SIM-kort, må sørge for at du kan logge inn i nettbanken igjen - enten med vanlig BankID med kodebrikke ...
BankID på mobil - Telenor
www.telenor.no › privat › mobilBankID på mobil virker selv om du flytter SIM-kortet fra en mobil til en annen, men bytter du SIM-kort må du registrere BankID på mobil på nytt i din nettbank. Tjenesten fungerer også i utlandet, bare husk at mobiloperatøren må være en av Telenors roamingpartnere, og du må ha dekning.