23.03.2021 · iX3 klarte nesten offisiell rekkevidde – BMW-en manglet bare 18 kilometer for å komme til oppgitt rekkevidde, mens Polestar 2 gikk hele 124 …
29.11.2020 · Viktig BMW-nyhet får gunstig pris - men har noen klare mangler. Elektriske iX3 skal klare opptil 460 kilometer på én lading, får god plass - …
18.03.2021 · Rekkeviddetest vinter 2021. NAF og Motor testet 18 elbiler vinteren 2021. Temperaturen var mellom fem varmegrader og fem minusgrader. Alle bilene har redusert rekkevidde sammenlignet med sommertesten, men en nykommer overrasker positivt.
OPPDAG REKKEVIDDEN TIL BMW iX3. · INNTIL 460 KM* REKKEVIDDE MED BMW iX3. · OPPLEV LADING AV BMW iX3 MED BMW CHARGING-TILBUDENE I VIDEOENE. · OFFENTLIG LADING MED ...
Norges største rekkeviddetest av elbiler: Motor tester rekkevidde og lading på Polestar 2 i vintervær. Polestar fikk veldig dårlig rekkevidde i Motors test på sensommeren i fjor. Den er blitt forbedret, og kom faktisk lengre i vintertesten.
Elbil - rekkevidde om vinteren. Av Bavaria Norge. Kjørestil og sesong påvirker rekkevidden på en elbil. Her er noen enkle tips til hvordan du kan få maksimalt ut av rekkevidden på vinterføre. Det viktigste du gjør er å varme opp kupéen før du setter deg i bilen og begynner å kjøre.
BMW iX3 i Motors rekkeviddetest vinter 2021: Oppsiktsvekkende god rekkevidde Den splitter nye el-SUV-en fra BMW var under to mil fra å tangere sin offisielle rekkevidde. På krevende vinterveier er det særdeles bra.
04.06.2021 · Stor test: BMW iX3 knuste sin oppgitte rekkevidde. BMW iX3 rullet over 100 kilometer lenger enn sin oppgitte rekkevidde. (Foto: NAF) NAF har kjørt nye 20 elbiler gjennom sin halvårlige rekkeviddetest, og lengst rullet ikke overraskende en Tesla Model 3 LR. Men det var en BMW iX3 som overgikk sine egne tall aller mest.
BMW iX3 kjørte 124,2 kilometer lengre om sommeren sammenlignet med vinterføre, viser NAF og Motors rekkeviddetest. 450 km rekkevidde for testbil* (WLTP) 556.2 km rekkevidde målt sommeren 2021. 432 km rekkevidde målt vinteren 2021.
02.02.2021 · BMW leverer sjåføren tydelig og nyttig informasjon om forbruk og rekkevidde, men batteriprosent er erstattet av en stabel som illustrerer batterikapasitet (SOC, state of charge). iX3 viste seg også å være ganske nøyaktig med rekkeviddeestimatene under kjøring.