Du lette etter:

bohus netthandel retur

Kundeløfter - Bohus
https://www.bohus.no › kundeloefter-2
Litt usikker – eller bare ombestemt deg? Du har alltid 14 dagers åpent kjøp. Bare ta den ubrukte varen med til nærmeste Bohus i sin originalemballasje. Gjelder ...
Nettsortiment | Bohus
https://www.bohus.no › landingssider › nettsortiment
På Bohus.no finner du varer som vi selger i våre varehus, i tillegg til et helt eget nettsortiment med unike varer som kun er tilgjengelige i nettbutikken.
Kjøpsvilkår for netthandel - Skeidar
https://www.skeidar.no/kundeservice/kjopsvilkar-for-netthandel
Retur av varer kan gjøres i alle Skeidars butikker, eller du kan kontakte kundeservice for netthandel på [email protected] om du har spørsmål ang. retur og angrerett. Når du skal returnere en vare må dette gjøres innen 14 dager etter at du mottok varen.
Bohus | Norges største møbel- og interiørkjede
https://www.bohus.no
Bohus - Norges største, landsdekkende møbel- og interiørkjede. Vi lever ikke av markedsandeler, men fornøyde kunder. Godt utvalg og god service.
Interiør - Bohus
https://www.bohus.no › interioer
Hytteinspirasjon: Slik innreder du hytta på fjellet ... Vi gir deg inspirasjon til innredning av hytta! Vårens fineste tekstiler. Vi ser frem ...
Angrer du på et kjøp? - Forbrukerrådet
https://www.forbrukerradet.no › angrer-du-pa-et-kjop
Angrerett. Dersom du har handlet på en annen måte enn å gå i butikken, kan du ha mulighet til å returnere det du har kjøpt med ...
Kundeservice | Bohus
https://www.bohus.no › kundeservice
Hjemlevering og vareutlevering. Bohus tilbyr hjemlevering fra alle våre varehus og i nettbutikken. Kontakt ditt nærmeste varehus for pris. I enkelte deler av ...
Kontakt oss | Bohus
https://www.bohus.no › kontakt-oss
For kontakt med Bohus nettbutikk send en epost til: kundeservice@bohus.no (Eller fyll inn kontaktskjema under "trenger du hjelp").
Kundeservice - Skeidar
https://www.skeidar.no/kundeservice
Kundeservice er tilgjengelig alle hverdager fra kl 09:00-16:00. Vi besvarer som regel alle henvendelser innen 48 timer. Du kan ellers nå kundeservice på e-post: netthandel@skeidar.no. Har du produktspørsmål eller spørsmål om bestillinger og kjøp i våre butikker, kan du enkelt sende inn ditt spørsmål til en av våre butikker via vårt ...
Bohus | Norges største møbel- og interiørkjede
https://www.bohus.no
Bohus - Norges største, landsdekkende møbel- og interiørkjede. Vi lever ikke av markedsandeler, men fornøyde kunder. Godt utvalg og god service.
Kontakt oss | Bohus
https://www.bohus.no/kontakt-oss
Kontakt oss. Husk å skrive hva henvendelsen gjelder i emnefeltet på e-posten din om du velger å sende en e-post. For kontakt med Bohus kjedekontor send en epost til: firmapost@bohus.no. For kontakt med Bohus nettbutikk send en epost til: kundeservice@bohus.no (Eller fyll inn kontaktskjema under "trenger du hjelp") Velg ditt varehus.
Slik sender du pakker i retur med Posten i Norge
https://www.posten.no/sende/i-norge/retur
Noen nettbutikker gir deg en returkode som du bruker for å hente ut en returetikett. Skriv ut og fest til pakken. Bestill retur med returkode. Betale retur selv I de færreste tilfeller må du betale og ordne returpapirene selv. Det er mulig nettbutikken kan refundere dette, men det må du høre med dem om. Sende retur under 350 g Sende retur ...
Retur er et kjempeproblem for nettbutikker - Slik ...
https://inevo.no/blogg/slik-handterer-du-retur
11.11.2019 · Slik håndterer du retur på en økonomisk bærekraftig måte. Denne artikkelen fra E-handel.no tar for seg hvordan logistikk innen netthandel ville bli i løpet av 2017. Her predikerte de blant annet mer effektiv returhåndtering. En enkel returprosess ble …
Kjøpsbetingelser for Bohus nettbutikk
https://www.bohus.no › kjoepsbetingelser
Retur av interiør: Sendes pr post tilbake til avsender som er Bohus Netthandel. Kundens ordre blir kreditert når vare er mottatt og kontrollert ...
Bohus
https://www.bohus.no/inspirasjon/kundeloefter-2
Bohus ønsker deg en god natts søvn og er opptatt av at du skal bli fornøyd. Derfor kommer våre madrasser fra Signature Collection Sleeping, Jensen og Wonderland med to garantier. 100 dagers komfortgaranti For myk, eller hard madrass?
Angrer du på et kjøp? - Forbrukerrådet : Forbrukerrådet
https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop
Du er ansvarlig for trygg retur. Pakk varen godt, og ta vare på kvittering for frakt. Hvem betaler returen? Selgeren kan ikke ta noe gebyr for at du angrer. Du har krav på å få tilbake alle kronene du har betalt, men det er du som må betale returen, så sant du fikk beskjed om det på forhånd, eller dere ikke har avtalt noe annet.
Kundeservice | Bohus
https://www.bohus.no/kundeservice
Bohus tilbyr hjemlevering fra alle våre varehus og i nettbutikken. Kontakt ditt nærmeste varehus for pris. I enkelte deler av landet, og om noen i husholdningen sitter i karantene, tilbys kun levering til fortauskant. Signering av mottatt ordre skjer enten digitalt eller av Bring. Dette gjøres for å forebygge smitte.
Kjøpsbetingelser for Bohus nettbutikk | Bohus
https://www.bohus.no/kjoepsbetingelser
10.03.2020 · Retur av interiør: Sendes pr post tilbake til avsender som er Bohus Netthandel. Kundens ordre blir kreditert når vare er mottatt og kontrollert på Bohus nettlager. Varen(e) som returneres må være i fin stand og ligge i originalemballasjen. Pakk inn varene så godt du kan, slik at de kommer hele tilbake til oss.
Gavekort | Bohus
https://www.bohus.no › gavekort
Hos Bohus kan du få elektroniske gavekort som kan benyttes i alle Bohus varehus i hele Norge, uavhengig av hvor du har kjøpt kortet.