Du lette etter:

brukerkompetanse og fagkompetanse

2.2 Kompetanse i fagene - udir.no
https://www.udir.no/lk20/overordnet-del/prinsipper-for-laring-utvi...
Refleksjon og kritisk tenkning henger sammen med utvikling av holdninger og etisk vurderingsevne. Skolen skal gi rom for dybdelæring slik at elevene utvikler forståelse av sentrale elementer og sammenhenger innenfor et fag, og slik at de lærer å bruke faglige kunnskaper og ferdigheter i kjente og ukjente sammenhenger.
Brukerkompetanse - mestring.no
https://mestring.no › ... › Brukermedvirkning
Brukerkompetanse. Brukermedvirkning krever kompetanse hos både helsepersonell og brukerrepresentanter. For fagpersoner handler det om å ha ...
Brukerkompetanse - mestring.no
https://mestring.no/helsepedagogikk/brukermedvirkning/kompetanse
20.12.2021 · Brukerkompetanse Brukermedvirkning krever kompetanse hos både helsepersonell og brukerrepresentanter. For fagpersoner handler det om å ha …
Fokus på fagkompetanse - Utdanningsforskning.no
https://utdanningsforskning.no/artikler/2015/fokus-pa-fagkompetanse
Fokus på fagkompetanse. Lærere som kan sine fag, klarer også bedre å tenke helhet og anvende faget. Førstelektor Ann Lisa Sylte ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning er opptatt av helhet og sammenheng i lærerutdanning. Hun ønsker at lærerutdanningen skal være relevant og profesjonsrettet mot lærerprofesjonen.
brukermedvirkning i helsetjenesten - Store norske leksikon
https://snl.no › Samfunn › Jus › Helserett
Fagkompetansen og brukerkompetansen skal utfylle hverandre. Brukeren gis mulighet til å ta del i egen situasjon og sammen med ansvarlig ...
Strategi for brukermedvirkning i NAV - nav.no
https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for...
10.12.2018 · Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på alle de arenaer der brukerne møter NAV. Det er derfor viktig at «Strategi for brukermedvirkning i NAV» drøftes i alle linjer og i alle avdelinger i direktoratet og at det sørges for god implementering i hele NAV.
Brukerkompetanse - Napha
https://napha.no › attachment
Dette innspillet er tenkt som en verbal vandring gjennom et buskas der ”brukerkompetanse” er innfiltra i ”fagkompetanse” – i det minste kan det se slik ut.
Brukerkompetanse - Napha
https://www.napha.no/attachment.ap?id=28
Brukerkompetanse . Synliggjøring og aktiv anvendelse av brukerkompetanse i NAPHA . Dette innspillet er tenkt som en verbal vandring gjennom et buskas der ”brukerkompetanse” er innfiltra i ”fagkompetanse” i det minste kan det se slik ut. Meningen – innspillet med er å
Brukeransettelse v/LMS - Stiftelsen Dam
https://dam.no › Prosjekter
Vi vil legge vekt på samlet kompetanse, både brukerkompetanse og fagkompetanse innenfor helse og/eller pedagogikk. Stillingene vil ikke komme inn under ...
Brukerkompetansen møter stengte dører - Nasjonalt senter for ...
https://erfaringskompetanse.no › erfaring › brukerkom...
Her møter BRUKERKOMPETANSEN EN STENGT DØR. ... ERFARINGSKOMPETANSEN ER LIKE VIKTIG SOM FAGKOMPETANSEN, og må sees på som et gjensidig og likeverdig ...
Brukerkompetanse -‐ hva er det? PaKent's competence
http://ffm.no › wp-content › uploads › 2017/09
Brukerkompetanse. PaKent's competence o Som individ As a person o Som representant As a representaKve o Som yrke As a profession ...
Brukermedvirkning - KS
https://www.ks.no › navsosiale-tjenester › gode-grep
Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på de arenaer ...
Brukermedvirkning på tre ulike nivå - Helsebiblioteket.no
https://www.helsebiblioteket.no › kvalitetsforbedring
Tjenestene skal ta utgangspunkt i brukerens egne mål. Fagkompetansen og brukerkompetansen utfyller hverandre. På tjenestenivå reguleres brukermedvirkning i ...
Strategi for brukermedvirkning i NAV - nav.no
https://www.nav.no › nav-og-samfunn › strategi-for-br...
Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på alle de ...
Øistein Winje. Brukermedvirkning.pdf - Nye Metoder
https://nyemetoder.no › Documents › Aktuelt
Hva er brukerkompetanse? • Basiskunnskapen er bygget på. – egne erfaringer. – andre brukeres erfaringer. – organisasjonenes erfaringer. – opplæring.