Du lette etter:

brukerkompetanse og fagkompetanse

Brukermedvirkning på tre ulike nivå - Helsebiblioteket.no
https://www.helsebiblioteket.no › kvalitetsforbedring
Tjenestene skal ta utgangspunkt i brukerens egne mål. Fagkompetansen og brukerkompetansen utfyller hverandre. På tjenestenivå reguleres brukermedvirkning i ...
Brukeransettelse v/LMS - Stiftelsen Dam
https://dam.no › Prosjekter
Vi vil legge vekt på samlet kompetanse, både brukerkompetanse og fagkompetanse innenfor helse og/eller pedagogikk. Stillingene vil ikke komme inn under ...
Øistein Winje. Brukermedvirkning.pdf - Nye Metoder
https://nyemetoder.no › Documents › Aktuelt
Hva er brukerkompetanse? • Basiskunnskapen er bygget på. – egne erfaringer. – andre brukeres erfaringer. – organisasjonenes erfaringer. – opplæring.
2.2 Kompetanse i fagene - udir.no
https://www.udir.no/lk20/overordnet-del/prinsipper-for-laring-utvi...
Refleksjon og kritisk tenkning henger sammen med utvikling av holdninger og etisk vurderingsevne. Skolen skal gi rom for dybdelæring slik at elevene utvikler forståelse av sentrale elementer og sammenhenger innenfor et fag, og slik at de lærer å bruke faglige kunnskaper og ferdigheter i kjente og ukjente sammenhenger.
Brukerkompetanse - Napha
https://napha.no › attachment
Dette innspillet er tenkt som en verbal vandring gjennom et buskas der ”brukerkompetanse” er innfiltra i ”fagkompetanse” – i det minste kan det se slik ut.
brukermedvirkning i helsetjenesten - Store norske leksikon
https://snl.no › Samfunn › Jus › Helserett
Fagkompetansen og brukerkompetansen skal utfylle hverandre. Brukeren gis mulighet til å ta del i egen situasjon og sammen med ansvarlig ...
Brukermedvirkning - KS
https://www.ks.no › navsosiale-tjenester › gode-grep
Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på de arenaer ...
Brukerkompetanse - Napha
https://www.napha.no/attachment.ap?id=28
Brukerkompetanse . Synliggjøring og aktiv anvendelse av brukerkompetanse i NAPHA . Dette innspillet er tenkt som en verbal vandring gjennom et buskas der ”brukerkompetanse” er innfiltra i ”fagkompetanse” i det minste kan det se slik ut. Meningen – innspillet med er å
Brukerkompetanse - mestring.no
https://mestring.no/helsepedagogikk/brukermedvirkning/kompetanse
20.12.2021 · Brukerkompetanse Brukermedvirkning krever kompetanse hos både helsepersonell og brukerrepresentanter. For fagpersoner handler det om å ha …
Brukerkompetanse - mestring.no
https://mestring.no › ... › Brukermedvirkning
Brukerkompetanse. Brukermedvirkning krever kompetanse hos både helsepersonell og brukerrepresentanter. For fagpersoner handler det om å ha ...
Fokus på fagkompetanse - Utdanningsforskning.no
https://utdanningsforskning.no/artikler/2015/fokus-pa-fagkompetanse
Fokus på fagkompetanse. Lærere som kan sine fag, klarer også bedre å tenke helhet og anvende faget. Førstelektor Ann Lisa Sylte ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning er opptatt av helhet og sammenheng i lærerutdanning. Hun ønsker at lærerutdanningen skal være relevant og profesjonsrettet mot lærerprofesjonen.
Strategi for brukermedvirkning i NAV - nav.no
https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/om-nav/brukermedvirkning/strategi-for...
10.12.2018 · Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på alle de arenaer der brukerne møter NAV. Det er derfor viktig at «Strategi for brukermedvirkning i NAV» drøftes i alle linjer og i alle avdelinger i direktoratet og at det sørges for god implementering i hele NAV.
Brukerkompetansen møter stengte dører - Nasjonalt senter for ...
https://erfaringskompetanse.no › erfaring › brukerkom...
Her møter BRUKERKOMPETANSEN EN STENGT DØR. ... ERFARINGSKOMPETANSEN ER LIKE VIKTIG SOM FAGKOMPETANSEN, og må sees på som et gjensidig og likeverdig ...
Brukerkompetanse -‐ hva er det? PaKent's competence
http://ffm.no › wp-content › uploads › 2017/09
Brukerkompetanse. PaKent's competence o Som individ As a person o Som representant As a representaKve o Som yrke As a profession ...
Strategi for brukermedvirkning i NAV - nav.no
https://www.nav.no › nav-og-samfunn › strategi-for-br...
Brukerkompetanse og fagkompetanse sidestilles, og vil etter hvert merkes i form av bedre brukermøter, og riktigere tjenester på alle de ...