Brukermedvirkning - nav.no
www.nav.no › om-nav › brukermedvirkningSep 11, 2013 · Brukermedvirkning. Arbeids- og velferdsdirektoratet tar med brukerrepresentanter på råd gjennom faste brukerutvalg. Brukerutvalget skal blant annet bidra til å sikre brukermedvirkning innenfor områder i NAV, som har betydning for brukerne. Strategi for brukermedvirkning i NAV. Her finner du NAVs strategi for brukermedvikning.
Brukermedvirkning - nav.no
https://www.nav.no/no/Lokalt/Oslo/Brukermedvirkning11.02.2014 · Brukermedvirkning. NAV Oslo tar brukerorganisasjonene med på råd gjennom et fast brukerutvalg. Regionale brukerutvalg er en samhandlingsarena mellom NAV-kontorene i Oslo og brukerrepresentanter. Målet er at tjenestene skal bli bedre og mer målrettet. Publisert: 03.08.2017 | Sist endret: 06.10.2021. NAV Oslo og Oslo kommune tar ...
Brukermedvirkning i NAV - CORE
core.ac.uk › display › 225889065The goal of the NAV reform entails, among other things, a comprehensive assistance and a goal to get more people to work and do activities (Proposition to the Storting no. 46 (2004 - 2005)). Still, the study also finds that service providers use much time on registering and paperwork, and that internal data-electronic systems are understood as ...
Fontene forskning
fonteneforskning.no › forskningsartikler › brukernesBrukermedvirkning har vært et viktig element i det femårige HUSK-prosjektet (2007-2011) som har hatt som mål å utvikle bedre tjenester ved å styrke kunnskap og kvalitet i sosialtjenesten. Artikkelen presenterer brukeres synspunkter på og erfaringer med kollektiv brukermedvirkning i prosjektet. Undersøkelsen viser at brukere mener faktiske erfaringer med medvirkning, fagfolkenes ...