15.10.2021 · BYD Tang er en stor, men likevel lettkjørt og meget sprek SUV. Den kinesiske bilen gir et meget godt premiuminntrykk, med skinnseter, elektrisk ratt og elektriske seter. Og elektrisk panorama-tak. Bilen gir inntrykk av å være nettopp en bil, fremfor et moderne teknologisenter på fire hjul. På godt og vondt.
13.08.2021 · Når det kommer til fartsressurser, er det selvfølgelig ikke noe å plukke på. Over 500 hestekrefter og 4,6 sekunder til 100 km/t, gir forbikjøringsevne og mulighet til skyv i ryggen, vi selv i dagens elbil-tider langt fra er vant til i en 7-seters SUV. Som 7-seters elektrisk familie-SUV til denne prisen, er BYD Tang mer eller mindre ...
19.08.2021 · Med andre ord kom vi ganske tett på WLTP-kombinert for BYD Tang, som ligger på 400km. Vi testet forbruk i 100 km/t med cruisekontroll og i kjøremodus Sport, fra Grimstad til IKEA og fra IKEA til Grimstad.
02.07.2020 · På sikt skal BYD Norge også ta inn både mindre og større varebiler, i tillegg til en 19-tonns fullelektrisk lastebil. Vi kommer naturligvis tilbake med mer så snart vi har mulighet for å få testet BYD Tang, nærmere markedslansering på nyåret. HØYREIST: En ting er at bilen i seg selv er høy, men også lastekarmen er uvanlig høy.
27.08.2021 · Vi snakker om BYD Tang, en stor og kraftig SUV som mange har store forventninger til. Nå har vi testet den, og kan bekrefte at den innfrir på det meste. Tesla Model Y endelig prøvekjørt Holdt på lenge BYD er faktisk ingen hvem som helst.
10.09.2021 · BYD Tang kommer til Norge i en versjon der de har krysset av for alt tenkelig utstyr. Den har som standard to motorer og derfor firehjulstrekk, 380 kW og 680 Nm, en rekkevidde oppgitt til 528 kilometer målt etter WLTP urban syklus og tilhengerfeste med 1.500 kg som maksvekt. Test av Polestars «billig-elbil»: Dette er dommen
18.09.2021 · Her snakker vi mye bil for pengene. BYD Tang er et friskt pust inn i bilmarkedet i Norge. Med sjuseters elektrisk SUV til gunstig pris, er ambisjonene høye. Les testen: