15.11.2021 · Ifølge Coca-Cola har julereklamen, som er produsert av britiske Rogue Films og dentsuMB UK, fokus på å feire det magiske, i tillegg til samholdet som kan oppstå mellom mennesker. - Coca-Cola har en lang tradisjon for å feire julen. Vi har alltid trodd på julens magi, og i år feirer vi magien som oppstår når mennesker møtes.
Jul 30, 2020 · Coca-Cola er tilbake med ny reklame. Etter å tatt pause fra all markedsføring i fire måneder er Coca-Cola nå tilbake med en ny kampanje. Det gjør de sammen med den britiske samtidspoeten og rapperen George the Poet. 02:12 3,452. Reklamefilmer / Publisert July 30, 2020.
30.07.2020 · Coca-Cola er tilbake med ny reklame. Etter å tatt pause fra all markedsføring i fire måneder er Coca-Cola nå tilbake med en ny kampanje. Det gjør de sammen med den britiske samtidspoeten og rapperen George the Poet. 02:12 3,452. Reklamefilmer / Publisert July 30, 2020.
01.12.2012 · Se Coca-Colas reklamer gjennom 50 år. I 1967 vant Coca-Cola sin første pris ved verdens største reklamefilmfestival, siden den gang har brusgiganten levert legendariske reklamer. Se de her! REKLAMEGIGANT: Coca-Cola er verdensledende på markedsføring. Her er den velkjente jule-lastebilen i London. Vis mer. Suzan.
Brotherly love means always being there when it matters, according to this Coca-Cola TV ad, part of the 2016 Taste the Feeling campaign. The music track is a...
29.12.2021 · Reklame / Publisert 29.12.2021 10:09:54 - Oppdatert 29.12.2021 10:09:54 Pepsi slår Coca-Cola i reklameduell denne julen: - De lykkes godt med sitt stunt. Pepsi «lånte» Coca-Cola-nissen i sin julekampanje og gikk seirende ut av duellen mellom de to leskedrikkgigantene på «Reklamebørsen».
Coca-Cola Norge | ikonisk Coca-Cola reklame | Reklamekunst. Opp igjennom historien har The Coca-Cola Company fanget tidsånden gjennom sin reklamekunst. Fra de første salgsfremmende kalenderne produsert på 1890-tallet, koblet selskapet seg til det populære designet og livsstilen fra æraen som kunsten representerer.
Coca‑Cola har altid været dygtige til at fortælle om produktet på en måde, der huskes – nogle gange så gode, at vi glemmer, at det er en reklame. I forbindelse med Coca‑Colas 125-årsfødselsdag bad vi Knud Romer – forfatter, reklamemand og stor Coca‑Cola elsker – guide os igennem en række af de væsentligste Coca‑Cola kampagner: