Kontaktinformasjon - Diplom-is
https://www.diplom-is.no/kundesenterHar du innspill og andre spørsmål om produkter, oppskrifter, helse og miljø, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema.. Ønsker du å melde reklamasjon på et produkt fra Diplom-Is, vil vi gjerne at du benytter reklamasjonskjemaet vårt.. Ta gjerne en titt på våre ofte stilte spørsmål dersom du lurer på noe!. Diplom-Is post-, besøks- og fakturaadresse
Diplom-Is - Wikipedia, den frie encyklopædi
da.wikipedia.org › wiki › Diplom-IsDiplom-Is er et norsk datterselskab af TINE, der producerer is til de skandinaviske markeder. De producerer og markedsfører en række forskellige isprodukter – dels egne produkter og dels på licens for udenlandske virksomheder. I 2005 blev der produceret 51,1 millioner liter is af de 622 ansatte, hvilket gav en omsætning på 1,154 milliarder norske kroner .
Diplom-Is – Wikipedia
https://no.wikipedia.org/wiki/Diplom-IsDiplom-Is AS er et heleid datterselskap av TINE BA. Diplom-Is produserer og markedsfører iskrem og frosne desserter under varemerkene Diplom-Is, Mövenpick, Mars Ice Creams og Nestlé. Blant de viktigste merkevarene er Royal, Dream, Krone-is, Pin-Up, Lollipop, Sandwich og Tip Top Båtis. I 2011 produserte selskapet 27 millioner liter is med 552 ansatte og nådde en omsetning på 927 millioner kroner.
Jobb i Diplom-Is - Diplom-is
https://www.diplom-is.no/jobb-hos-oss/jobb-i-diplom-isMuligheter i Diplom-Is. Hvorfor velge Diplom-Is som arbeidsplass? Vår ambisjon er å være bransjens mest solide og nyskapende merkevareselskap. Vi kan by på mange spennende og utfordrende jobber på alle nivåer innenfor produktutvikling, markedsføring, salg, innkjøp, produksjon, logistikk, distribusjon, kvalitet, HR og økonomi. Les mer her.
Diplomas - Kunnskapsbasen - NTNU
i.ntnu.no › wiki › -This document provides a description of the programme of study, a transcript of your grades, your academic qualifications, the content of your course and possible applications. The intention of the diploma supplement is to create transparency in higher education and facilitate academic recognition for further studies.