Mine meninger!
sebastian-minemeninger.blogspot.comNov 08, 2011 · Brann kan begynne å følge med på supporterne sine meninger der de kan merke seg hva folk er missfornøyd med og hva de er fornøyd med. De kan f. eks lage et interessant diskusjonsforum på sin egen hjemmeside der spillere og trenere kan involvere seg i diskusjonen.
Blogger - Sosiale Medier
sosialemblogg.blogspot.comNov 09, 2011 · SK Brann har, som nevnt tidligere, kun 3 ansatte som har sine oppgaver innen media. For å nå nye høyder innen sosiale medier er de nødt til og enten omrokkere litt i staben ved å få flere til å jobbe med sosiale medier, eller så kan de ansette flere folk.
Norge - reddit
www.reddit.com › r › norgeAlarmen viser seg selvsagt å være falsk. Brannvesenet forklarer til paret at de skal være sjeleglad for at de har naboer som ringer brannvesenet når alarmen går i leiligheten deres mens de er ute. De viser også paret brannpanelet ved inngangen som tydelig viser at det er meldt om brann i deres leilighet. Men damen gir seg ikke.
Sosiale medier
christine-sosialemedier.blogspot.comNov 09, 2011 · Et velletablert forum som diskuterer Brann er bataljonens eget diskusjonsforum. · Samlerne er trinnet på stigen som får med seg det meste når det kommer til Brann. Denne ”jobben” vil være svært mye enklere dersom en velger å abbonere på nyheter angående Brann ved hjelp av RSS feeds.
Sosiale Medier Blogg
fredericsosialemedier.blogspot.comOct 14, 2011 · Det er stor forskjell på tilhengere av Brann, 89% av Bergens befolkning har sympati for Brann, 13,5 % elsker Brann, 10,5 % er sterkt engasjert. Det er de neste 47 % som er viktigst for Brann, her er nemlig de som liker klubben men mest i medgang (”tvilerne”). Det er disse som ikke drar på kamp hvis det regner, eller Brann har prestert ...