definere, beskrive, redegjøre, vurdere, drøfte - Språk for ...
https://uni.oslomet.no/splogg/376-2Jonsmoen, Kari Mari (2008): Å være student i et flerkulturelt studiemiljø. HiO-rapport 2008 nr. 11. Oslo: Høgskolen i Oslo (s.193-199) De ulike sjangrene Ei oppgave kan blant annet be deg om å begrunne, beregne, beskrive, bestemme, definere, diskutere, drøfte, finne, forklare, framstille, gjøre rede for, gjøre greie for, greie ut, forklare, lage, nevne, regne ut, sette …
Faglig vurdering, ikke synsing - Digi.no
www.digi.no › artikler › faglig-vurdering-ikkeOct 11, 2011 · Dette er ikke en påstand fra vår side, men noe som kan leses ut av de sakene der nemnda omgjør Datatilsynets vedtak. Digi.no har imidlertid helt rett i at antallet saker som påklages er lite, selv om antallet saker varierer fra år til år (25 saker i 2009). Digi.no kritiserer oss for å anonymisere våre informanter, og hevder at vi kommer ...
Vurdering for læring - udir.no
www.udir.no › Vurdering-for-laringVurdering for læring. Lærernes vurderingspraksis er et ett av flere forhold som kan bidra til elevenes læring. Prinsippene om tydelige mål og kriterier, faglige relevante tilbakemeldinger, råd om forbedring og involvering i vurderingsarbeidet er nedfelt i forskrift til opplæringsloven.
definere, beskrive, redegjøre, vurdere, drøfte - Språk for ...
uni.oslomet.no › splogg › 376-2Jonsmoen, Kari Mari (2008): Å være student i et flerkulturelt studiemiljø. HiO-rapport 2008 nr. 11. Oslo: Høgskolen i Oslo (s.193-199) De ulike sjangrene Ei oppgave kan blant annet be deg om å begrunne, beregne, beskrive, bestemme, definere, diskutere, drøfte, finne, forklare, framstille, gjøre rede for, gjøre greie for, greie ut, forklare, lage, nevne, regne ut, sette …