FINN.no - mulighetenes marked
www.finn.noSkal du kjøpe eller selge, stort eller smått, så er FINN.no stedet. Vi er der for deg når du skal selge hytta di, finne en pent brukt sofa, fly billigst mulig til Praha, eller finne drømmebilen.
FINN.no hjelpesenter
hjelpesenter.finn.noInnholdet er beskyttet etter åndsverksloven. Bruk av automatiserte tjenester (roboter, spidere, indeksering m.m.) samt andre fremgangsmåter for systematisk eller regelmessig bruk er ikke tillatt uten eksplisitt samtykke fra FINN.no.
FINN.no hjelpesenter
https://hjelpesenter.finn.noOm FINN.no Innholdet er beskyttet etter åndsverksloven. Bruk av automatiserte tjenester (roboter, spidere, indeksering m.m.) samt andre fremgangsmåter for systematisk eller regelmessig bruk er ikke tillatt uten eksplisitt samtykke fra FINN.no.
Kontakt og informasjon | FINN.no
www.finn.no › bedriftskunde › torgetNov 04, 2019 · E-post: kundesenter@finn.no. Her kan du chatte med oss. Chatten er betjent mandag-fredag kl. 8.00-21.45, lørdag: 12.00-17.45, søndag: 12.00-18.45. Er du bedriftskunde allerede og lurer på spørsmål rundt partneravtalen eller annonseringen? Ta kontakt med teamet på FINN torget. Teamet på FINN torget (betjener kun bedriftskunder av FINN torget)
Kundeservice | FINN.no
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=251516950For vår kunde søker vi nye medarbeidere til deres kundesenter sentralt i Trondheim sentrum. Kundesenteret sørger daglig for å bistå alle kollektivreisende i Trøndelag med informasjon og løsninger på reisen, support på selvbetjente tjenester, utøve god kundeservice dersom det oppstår avvik, følge opp alle henvendelser fra ulike kunder i ulike kanaler og gjennomføre ulike …
Kundeservice | FINN.no
www.finn.no › job › fulltimeProdukt- og kundeveileder søkes til vikariat på 3 mnd med mulighet for forlengelse. Du vil tilhøre en kundeserviceavdeling i en bedrift på Lierstranda. Arbeidsoppgaver • Kundesupport og utarbeiding av tilbud • Valg av produkter og løsninger til kunde • Utenlands ordre, booking av utenlands forsendelser og oppfølging av disse • Ordrebehandling, oppfølging av ordre og leveranse ...
Kundeservice | FINN.no
www.finn.no › job › fulltimeArbeidsoppgaver Besvare og behandle innkommende telefoner, e-post og chat med et stort fokus på finne gode løsninger effektivt, med høy kvalitet. Kundeoppfølging. Registrering i bedriftens flere ulike system. Arbeidstid Arbeidstid 08.00-16.00. Enkelte dager 19.00 om mulig. Ønskede kvalifikasjoner Må like å ha telefon som hovedverktøy - trives med å snakke med mange ulike mennesker ...
Kontakt og informasjon | FINN.no
https://www.finn.no/bedriftskunde/torget/kontakt-oss04.11.2019 · E-post: kundesenter@finn.no. Her kan du chatte med oss. Chatten er betjent mandag-fredag kl. 8.00-21.45, lørdag: 12.00-17.45, søndag: 12.00-18.45. Er du bedriftskunde allerede og lurer på spørsmål rundt partneravtalen eller annonseringen? Ta kontakt med teamet på FINN torget. Teamet på FINN torget (betjener kun bedriftskunder av FINN torget)
Kundeservice | FINN.no
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=250980678Arbeidsoppgaver Besvare og behandle innkommende telefoner, e-post og chat med et stort fokus på finne gode løsninger effektivt, med høy kvalitet. Kundeoppfølging. Registrering i bedriftens flere ulike system. Arbeidstid Arbeidstid 08.00-16.00. Enkelte dager 19.00 om mulig. Ønskede kvalifikasjoner Må like å ha telefon som hovedverktøy - trives med å snakke med mange ulike …
Kundeservice | FINN.no
www.finn.no › job › fulltimeFor vår kunde søker vi nye medarbeidere til deres kundesenter sentralt i Trondheim sentrum. Kundesenteret sørger daglig for å bistå alle kollektivreisende i Trøndelag med informasjon og løsninger på reisen, support på selvbetjente tjenester, utøve god kundeservice dersom det oppstår avvik, følge opp alle henvendelser fra ulike kunder i ulike kanaler og gjennomføre ulike oppgaver ...