Du lette etter:

får ikke inn e post

Løse synkroniseringsproblemer med Outlook.com-e-post
support.microsoft.com › nb-no › office
Hvis du ikke kan sende eller motta e-post, eller ikke kan koble til Outlook.com, kan du prøve disse løsningene. Hvis du har problemer med Outlook.com, kan du først kontrollere tjenestestatusen. Hvis statusen ikke er grønn, venter du til tjenesten kjører som normalt og prøver på nytt.
Spørsmål og svar — Jeg får ikke mottatt epost. Hva kan være ...
https://domene.shop › faq
Hva kan være feil? Husk at du kan sjekke om din epost-konto fungerer ved å gå inn på vår webmail-tjeneste (webmail.domeneshop.no). De ...
Jeg kan ikke motta e-post! Hva gjør jeg? | OnNet
https://www.onnet.no › faq-items › jeg-kan-ikke-motta-...
Den vanligste årsaken til at du ikke får mottatt mail er at feilaktige ... D.v.s. programmet du bruker for å lese og sende epost.
Feilsøking når noe går galt med oppsett av e-post - Support ...
https://help.one.com › articles › 115005586309-Feilsøk...
Hvis du ikke får e-postkontoen din til å fungere i e-postprogrammet, kan disse tipsene ... Da skriver du inn den fullstendige e-postadresse din og passord.
Løse synkroniseringsproblemer med Outlook.com-e-post
https://support.microsoft.com › nb-no › office › løse-sy...
Prøv disse løsningene hvis du ikke kan motta eller sende meldinger fra Outlook.com-kontoen din.
Løs problemer med import av e-post - Gmail Hjelp
https://support.google.com › mail › answer
Finner ikke e-poster etter import · Åpne Gmail på datamaskinen. · Klikk på Innstillinger Innstillinger og så · Finn «Sjekk e-post fra andre kontoer». Klikk på ...
Jeg får ikke mottatt epost. Hva kan være feil? - Domene
domene.shop › faq
De vanligste årsakene til at man ikke får mottatt epost, er: Det er en midlertidig feil med din lokale Internett-forbindelse eller hos din Internett aksess-leverandør. Sjekk at du faktisk er koblet opp mot Internett (f.eks. at du kan lese nettaviser som www.aftenposten.no og www.dagbladet.no) før du prøver å feilsøke videre.
Logg inn på Telenor e-post
https://www.telenor.no/epost
Logg inn på Telenor e-post her. Hvis du er usikker på om dine e-postdetaljer kan være på avveie, finnes det heldigvis en enkel måte du kan sjekke dette på.
Outlook får ikke inn mail - Microsoft-fellesskap
https://answers.microsoft.com/nb-no/outlook_com/forum/all/outlook-får...
25.04.2018 · Hvis du åpner Outlook ved hjelp av den nye profilen, og den fortsatt er frakoblet, kan du prøve å fjerne kontoen din og deretter legge den til igjen. Høyreklikk på kontonavnet ditt i Mappe -ruten, og velg deretter Fjerne < navnet på kontoen > . Følg trinnene i legge til kontoen på nytt for å fortsette.
Løs problemer med e-post - Telenor
https://www.telenor.no/kundeservice/e-post/problemer
Dersom du opplever problemer med din Telenor e-post er dette det første du bør sjekke. Opplever du at mailen ikke fungerer her, er det altså stor sannsynlighet for at problemet skyldes noe med selve kontoen. Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-post kontoen er deaktivert eller slettet.
E-post - Startsiden.no
https://www.startsiden.no/epost
Gratis e-posttjeneste fra Hushmail. Fra denne siden kan du lese e-post eller opprette gratis e-postkonto. Innlogging og informasjon om mailtjenesten. start.no-adresser kan beholdes gjennom Mailia. Gratis mailtjeneste der du selv velger e-postadressen.
Løs problemer med e-post - Telenor
https://www.telenor.no › kundeservice › e post
Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-post kontoen er deaktivert eller slettet. Deaktivering skjer automatisk dersom ...
Kan ikke motta e-post - FastName.no
https://www.fastname.no › support-artikler › kan-ikke-...
Får du ikke mottatt e-post i ditt e-postprogram? Se her hvilke innstillinger du må bruke for sikkert og kryptert mottak av e-post via våre servere.
Løs problemer med e-post - Telenor
www.telenor.no › kundeservice › e-post
Dersom du opplever problemer med din Telenor e-post er dette det første du bør sjekke. Opplever du at mailen ikke fungerer her, er det altså stor sannsynlighet for at problemet skyldes noe med selve kontoen. Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-post kontoen er deaktivert eller slettet.
Jeg kan motta, men ikke sende epost. Hva gjør jeg? - Domene
https://www.domene.no › support › motta-ikke-sende-e...
Jeg kan sende epost, men får ikke mottatt. ... Velg "Passord" som godkjenning og skriv inn brukernavnet (epostadressen) og passordet til kontoen.
Løse synkroniseringsproblemer i E-post- og Kalender-appene ...
https://support.microsoft.com/nb-no/office/løse...
I noen tilfeller kan du løse synkroniseringsproblemer ved å fjerne kontoen fra appene for e-post- og kalender og legge den til på nytt. Gå til Start , og åpne E-post. Velg nederst i venstre navigasjonsrute. Velg Administrer kontoer. Velg kontoen …
Jeg kan ikke motta e-post! Hva gjør jeg? - OnNet
www.onnet.no › faq-items › jeg-kan-ikke-motta-e-post
Klikk på «Flere innstillinger», hvis knappen finnes. Velg «Server for utgående e-post». Markér funksjonen «Utgående epostserver krever godkjenning», og «Bruk samme innstillinger som innkommende server». Klikk «OK». Klikk «Neste» og «Fullfør».
Jeg kan ikke motta e-post! Hva gjør jeg? - OnNet
https://www.onnet.no/faq-items/jeg-kan-ikke-motta-e-post-hva-gjor-jeg
19.08.2018 · Det er mange potensielle grunner for hvorfor du ikke kan motta e-post. Vi vil her gå igjennom alle potensielle problemer i denne wizarden, helt til vi finner grunnen til at du ikke kan motta e-post. 1. Restart din maskin og router Start med å RESTART din MASKIN og BOKSEN som gir deg Internett forbindelsen, så er vi
Spørsmål og svar — Jeg får ikke mottatt epost. Hva kan ...
https://domene.shop/faq?id=146
Spørsmål og svar. Jeg får ikke mottatt epost. Hva kan være feil? Husk at du kan sjekke om din epost-konto fungerer ved å gå inn på vår webmail-tjeneste (webmail.domeneshop.no) . De vanligste årsakene til at man ikke får mottatt epost, er: Det er en midlertidig feil med din lokale Internett-forbindelse eller hos din Internett aksess ...
Jeg får ikke åpnet innkommet epost, hva gjør jeg? - Microsoft ...
answers.microsoft.com › nb-no › outlook_com
Apr 29, 2013 · Jeg forstår at du til tider ikke får lest e-post og at du er nødt til å logge inn og ut for å lese e-postene. Som regel er det slik at om man ikke får åpnet e-postene, så er dette et problem med nettleseren, men det behøver ikke å være nettleseren. For at vi skal hjelpe deg i å forstå problemet, trenger vi litt mer informasjon:
Hvis du ikke klarer å motta e-post på iPhone, iPad eller ...
https://support.apple.com/no-no/HT211082
29.05.2021 · Det er noen ting du må tenke på og sjekke: Når du lager en iOS- eller iPadOS-sikkerhetskopi i iCloud eller iTunes, sikkerhetskopieres e-postinnstillingene, men ikke e-postene dine. Hvis du sletter eller endrer innstillingene for e-postkontoen din, kan e-poster som er blitt lastet ned tidligere, bli fjernet fra enheten.
Konfigurere e-post i E-post-appen
https://support.microsoft.com/nb-no/office/konfigurere-e-post-i-e-post...
Legge til en ny e-postkonto. Velg Start, skriv inn E-post, og velg appen fra resultatene.. Hvis dette er første gang du åpner e-postappen, ser du en velkomstside. Velg Legg til konto for å komme i gang.. Hvis du har brukt e-postappen før, velger du innstillinger og deretter Behandle kontoer nederst i navigasjonsruten til venstre.
Løse synkroniseringsproblemer med Outlook.com-e-post
https://support.microsoft.com/nb-no/office/løse...
Meldingen eller vedlegget er for stort. Hvis du har koblet Outlook.com-kontoen til Outlook på datamaskinen eller Outlook på telefonen, og du prøver å sende en melding med et vedlegg som er større enn 25 MB, vil ikke Outlook sende meldingen. Gå til Utboks, og åpne deretter e-postmeldingene som skulle vært sendt, hvis du vil løse problemet.
Konfigurere e-post i e-postappen for Android
support.microsoft.com › nb-no › office
Hvis du fremdeles ikke kan konfigurere e-posten, prøv app-trinnene Manuell konfigurasjon for e-post for Samsung nedenfor: Manuell konfigurasjon i e-postappen for Samsung. Åpne e-postappen for Samsung. Gå til innstillinger > Legg til konto. Skriv inn hele e-postadressen og passordet.