Du lette etter:

hr portal uio

Get started with the new self-service portal! - Oslo - UiO
https://www.uio.no › support › get...
As from 1 May, the HR portal is being replaced with the self-service portal. Here, you can, among other things, register working hours and ...
Selvbetjeningsportalen - For ansatte - Universitetet i Oslo
https://www.uio.no › arbeidsstotte › selvbetjeningsportal
mai 2021 gikk UiO over til nytt lønns- og personalsystem. Nå kan du registrere tid og fravær i den nye selvbetjeningsportalen eller i DFØ-appen.
Forsiden - For employees - University of Oslo - UiO
https://www.uio.no › english › for-...
Link to tools and services you need to do your job; Create shortcuts to the sites and web pages you use most; See current news and events from UiO and your ...
Get started with the new self-service portal! - UiO
www.uio.no › english › for-employees
- For employees - University of Oslo Self-service portal Norwegian Get started with the new self-service portal! As from 1 May, the HR portal is being replaced with the self-service portal. Here, you can, among other things, register working hours and absence, submit travel and subsistence claim forms or apply for reimbursement of expenses.
Forsiden - For employees - University of Oslo
www.uio.no › english › for-employees
Read this story on the University of Oslo's website. Link to tools and services you need to do your job; Create shortcuts to the sites and web pages you use most
HR-portalen og lønn - For ansatte - Universitetet i Oslo
https://www.uio.no › oppnadde-resultater › lonn-hr
Det er blitt enklere å registrere arbeidstid i HR-portalen. Det er mulig å få tilgang til HR-portalen fra trådløst nett og utenfor UiO.
Selvbetjeningsportalen - For ansatte - Universitetet i Oslo
www.uio.no › arbeidsstotte › selvbetjeningsportal
1. mai 2021 gikk UiO over til nytt lønns- og personalsystem. Nå kan du registrere tid og fravær i den nye selvbetjeningsportalen eller i DFØ-appen.
For ansatte - UiO
https://www.uio.no/for-ansatte
UiO-nettverk og ledermøter Interne enhetssider. Kontakt oss. Kontaktpunkter UiO. Adresse. Universitetet i Oslo Boks 1072 Blindern 0316 Oslo. Nødnummer. Ved brann, ulykker og alvorlige hendelser ring 22 85 66 66. Ansvarlig for denne siden. for-ansatteredaksjon@admin.uio.no. Logg inn Logg ut meny.
Selvbetjeningsportalen - For ansatte - UiO
https://www.uio.no/for-ansatte/arbeidsstotte/selvbetjeningsportal
1. mai 2021 gikk UiO over til nytt lønns- og personalsystem. Nå kan du registrere tid og fravær i den nye selvbetjeningsportalen eller i DFØ-appen.
The self-service portal - For employees - UiO
https://www.uio.no/english/for-employees/support/self-service-portal/index.html
The self-service portal. On 1 May, 2021, UiO switched to a new payroll and personnel system. You can now register time and absence in the new self-service portal or in the DFØ app.
Forsiden - For ansatte - Universitetet i Oslo
https://www.uio.no › for-ansatte
Legg inn lenker til verktøy og tjenester du trenger i jobben din; Lag snarveier til de nettsidene du bruker mest; Se aktuelle saker og arrangementer fra UiO ...
Uprava za indirektno / neizravno oporezivanje BiH
www.new.uino.gov.ba › hr › e--PDV
Uputstvom o registraciji korisnika elektronskih usluga Uprave za indirektno oporezivanje propisana je obaveza, način i postupak registracije korisnika na e-portal. U „Službenom glasniku BiH“, broj: 84/17 od 24.11.2017. godine objavljena je Odluka o određivanju velikih obveznika indirektnih poreza za period 2018.-2020. godina.
The self-service portal - For employees - University of Oslo - UiO
https://www.uio.no › support › self...
On 1 May, 2021, UiO switched to a new payroll and personnel system. You can now register time and absence in the new self-service portal or in the DFØ app.
Ta i bruk den nye selvbetjeningsportalen - UiO
https://www.uio.no/for-ansatte/arbeidsstotte/selvbetjeningsportal/ta-i...
Registrer UiO Eurocard og kontaktperson. De personlige opplysningene du hadde lagt inn i HR-portalen skal i hovedsak være overført 1. mai. Du må imidlertid legge inn følgende på nytt under "Mine opplysninger": Nærmeste pårørende; UiO Eurocard hvis du har dette; Telefonnummer (sjekk om dette er importert riktig)
Ny HR-Portal- Viktige frister - For ansatte ... - UiO
https://www.uio.no/for-ansatte/enhetssider/odont/aktuelle-saker/2021/...
Ny HR-Portal- Viktige frister. 1. mai 2021 går UiO over til nytt lønns- og økonomisystem. Det innebærer at dagens HR-portal blir erstattet med en ny selvbetjeningsportal og en app for registrering av tid, fravær, reiser m.m.
Kvoter i HR-portalen - For ansatte - Universitetet i Oslo
https://www.uio.no › bott-okonomi-hr › aktuelle-saker
Kvoter i HR-portalen. Kvotene for ferie og fleksitid vil ikke være oppdatert i Selvbetjeningsportalen helt fra start.
How to use the DFØ app - For employees - University of Oslo
www.uio.no › english › for-employees
Register UiO Eurocard and contact person under My information Most of the personal information you had entered in the HR portal will be transferred on 1 May. However, you must re-enter the following: Contact person UiO Eurocard if you have this Phone number (check that this has been imported correctly)
Nytt økonomi-, lønns- og personalsystem ved UiO - For ansatte
https://www.uio.no › enhetssider › beskjed › dfo
Denne vil erstatte dagens HR-portal. Universitetet i Oslo endrer fra 1. mai 2021 tjenesteleverandør på økonomi- og lønnsområdet til ...
The self-service portal - For employees - University of Oslo
www.uio.no › english › for-employees
The self-service portal - For employees - University of Oslo Work support Norwegian The self-service portal On 1 May, UiO switched to a new payroll and personnel system. You can now register time and absence in the new self-service portal or in the DFØ app. Get started with the new self-service portal How to log in Step-by-step guides Common issues
Human resources administration - Forsiden - Universitetet i Oslo
www.uio.no › english › for-employees
HR follow-up. Adaptation of working conditions. Handling conflicts. Handling reported cases of censurable conditions. Leave of absence. One-to-one work dialogue. Payroll administration. Pensioners. Reception of new employees.