Fra 19.02.2020 er det påkrevd med autentisering på utgående server (smtp.online.no) for alle som bruker Telenor e-post. Dette kan føre til at e-post som har fungert fint tidligere plutselig stopper å fungere eller får en feilmelding når du forsøker å sende mail.
Noen ganger må du gjøre en endring i innstillingene for e-postkontoen. Hvis du har et nytt passord, hvis e-postleverandøren har bedt deg om å endre innstillingene, eller hvis du har problemer med å sende og motta e-post, kan du endre innstillingene for e-postkontoen via E-post i Kontrollpanel i Windows eller fra Outlook.
Klikk Lukk, og klikk deretter Neste og Fullfør i Endre konto-vinduet. E-posten skal være riktig konfigurert. Oppdatere eller endre e-postinnstillingene i Outlook for Windows Åpne Outlook, og velg Fil. Bruk rullegardinlisten under Kontoinformasjon til å velge kontoen du vil endre. Velg Kontoinnstillinger. Velg informasjonstypen du vil endre.
Administrer appene som er tilkoblet Google-kontoen din, for eksempel apper med tillatelse til å logge på Google. Finn ut mer om deling av dataene dine med apper. Enhetens telefonnummer. Administrer hvordan Google kan bruke telefonnummeret ditt for å hjelpe folk med å kontakte deg. Finn ut hvordan du endrer hvordan telefonens nummer blir ...
Se Legge til en e-postkonto i Outlook. Du trenger e-postleverandørens innstillinger for innkommende server (POP eller IMAP) og serverinnstillinger for utgående e-post (SMTP). Her er en liste over disse innstillingene for flere e-postleverandører. Hvis du ikke ser ditt oppført her, kan du be e-postleverandøren om å gi dem til deg. POP ...
Du kan bruke Outlook til å lese og sende e-post fra Yahoo, Gmail, Hotmail og andre e-postkontoer. Hvis du vil legge til en annen e-postkonto manuelt i ...
Kontroller at innstillinger er korrekte: Utgående (SMTP) e-posttjener: smtp.online.no:465:1. Sett en hake ved: Utgående server krever godkjenning. Bruk samme brukernavn og passord. Krev SSL (både innkommende og utgående e-post) Velg Fullført for å lagre endringene.
POP, IMAP og SMTP-innstillingene forOutlook.com. Dette er de manuelle serverinnstillingene du trenger hvis du vil legge til Outlook.com-kontoen til et annet e-postprogram som støtter POP eller IMAP. Obs!: Detaljer for innkommende og utgående server er det samme. POP-tilgang er deaktivert som standard.
Her er noen innstillinger du kan endre hvis du videresender fra en annen e-postleverandør til Gmail via POP eller IMAP. Kontonavn: Legg til et navn på den kontoen som ikke er Gmail. Navnet ditt: Endre navnet som vises når du sender e-post til andre. Synkroniseringsfrekvens: Velg hvordan appen skal se etter ny e-post. Hvis du velger Aldri ...
Outlook), kan problemer skyldes selve e-post kontoen eller innstillingene i programmet du bruker. Forsøk å logge inn på epost.telenor.no for å utelukke ...
Fra 19.02.2020 er det påkrevd med autentisering på utgående server (smtp.online.no) for alle som bruker Telenor e-post. Dette kan føre til at e-post som har fungert fint tidligere plutselig stopper å fungere eller får en feilmelding når du forsøker å sende mail.
Gå til innstillingene for e-post Logg på Outlook Web App i en nettleser ved hjelp av nettadressen du mottok av personen som administrerer e-post for organisasjonen. Angi brukernavn og passord, og velg deretter Logg på. Velg Alternativer Innstillinger >øverst på siden. I Alternativer-ruten velger du Innstillinger. Endre innstillinger for E-post
Oct 06, 2021 · Summary of email settings. This table explains the various email settings you can change for a user in Microsoft 365. Read and manage allows you to set whether people can read and manage other people's mailboxes. You can also set Send as and Send on behalf permissions for a person. Check out Give mailbox permissions to another user in Microsoft ...
For bruk av e-post på vår mailserver må du benytte følgende innstillinger: ... Telenor Online: smtp.online.no; Chello: smtp.chello.no; Catch: smtp.catch.no ...
Gå til indstillinger for Mail. Log på Outlook Web App i en browser ved hjælp af den URL-adresse, der blev uddelt af personen, der står for administration af mails i din organisation. Angiv dit brugernavn og din adgangskode, og vælg derefter Log på. Øverst på siden skal du vælge Indstillinger for > Indstillinger.