Skattetrekk, skattekort, arbeidsgiveravgift og A-melding. Skattekort og skattetrekk. Som arbeidsgiver plikter du å foreta skattetrekk i lønnen og hente skattekortene elektronisk til dine ansatte. A-meldingen. Hvem må levere, veiledning, skjema og frister. Arbeidsgiveravgift.
A-melding – alle skjema. Frå Skatteetaten , Arbeids- og velferdsetaten (NAV) , Statistisk sentralbyrå. I a-meldinga gir du opplysningar om inntekt, arbeidsforhold og forskotstrekk for dei tilsette, i tillegg til arbeidsgivaravgift. Opplysningane går til NAV, Statistisk sentralbyrå og Skatteetaten. A-melding – innsending frå system (A02)
02.11.2015 · Få innsyn i opplysninger i A-ordningen. Med den nye innsynstjenesten "Mine inntekter og arbeidsforhold" i Altinn, kan du sjekke hvilke opplysninger arbeidsgiveren din rapporterer om deg til det offentlige. Statistisk sentralbyrå (SSB), Skatteetaten og NAV gjør det enklere for deg å ha oversikt over dine lønns- og ansettelsesforhold. Nå ...
A-melding – direkte registrering i Altinn (A01) A-melding – direkte registrering i Altinn. (A01) Fra Skatteetaten , Arbeids- og velferdsetaten (NAV) , Statistisk sentralbyrå.
For deg som ikke har et lønnssystem og skal sende a-melding for 1-8 ansatte . Forenklet a-melding for veldedige og allmennyttige organisasjoner (A05) For veldedige organisasjoner som engasjerer en privatperson til arbeidsoppdrag. ... Arbeidsgivers innsyn i Aa-registeret.
A-meldingen A-meldingen er en månedlig melding fra arbeidsgiver til NAV, SSB og Skatteetaten om ansattes inntekt, arbeidsforhold og forskuddstrekk, samt arbeidsgiveravgift og finansskatt for virksomheten. Skjema og tjenester A-melding, avstemmingsrapport og innsynstjeneste Veiledning til a-meldingen
A-meldingen – Avstemmingstjeneste i Altinn. Etatenes Fellesforvaltning (EFF) drifter a-ordningen og arbeider med en tjeneste som gir deg innsyn i informasjonen ...
Det er den opplysningspliktige, arbeidsgiver, som skal levere a-melding og dette ... Denne rapporten gir arbeidstakere oversikt over og innsyn i rapporterte ...
A-meldingen inneholder opplysninger om lønn og ytelser, i tillegg til status på alle arbeidsforhold Når skal du sende inn a-melding Når samlede lønnsutbetalinger til en person i løpet av året er høyere enn 1 000 kroner skal du sende a-melding. A-meldingen leveres elektronisk den 5. i …
Hver gang de sender en ny a-melding blir informasjonen i denne tjenesten oppdatert. Er opplysningene feil? Oppdager du feil, må du kontakte arbeidsgiveren din ...
I a-meldingen gir du opplysninger om ansattes inntekt, arbeidsforhold og forskuddstrekk i tillegg til arbeidsgiveravgift. Opplysningene går til NAV, Statistisk sentralbyrå og Skatteetaten. A-melding – innsending fra system (A02) For virksomheter med lønnssystem
Rapportering av lønns- og ansettelsesforhold til Skatteetaten, NAV og Statistisk sentralbyrå (SSB) er samlet i a-meldingen og skal sendes inn hver måned av ...