Læreplan i kroppsøving (KRO1-04) Utgår gradvis. Denne læreplanen utgår gradvis fra 1.8.2020. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Til forside. Innholdsfortegnelse. Føremål. Hovudområde. Timetal.
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringa er at eleven skal kunne. utforske. Å utforske handlar om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nyfikne og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.
Læreplan i kroppsøving (KRO1-04) Utgår gradvis. ... Kompetansemål etter 10. årssteget Idrettsaktivitet Mål for opplæringen er at eleven skal kunne . trene på og bruke ulike ferdigheiter i utvalde lagidrettar, individuelle idrettar og alternative rørsleaktivitetar;
Elevene viser og utvikler kompetanse i kroppsøving på 5., 6. og 7. trinn når de deltar og lærer i varierte bevegelsesaktiviteter, praktiserer regler for ...
Ressursar for dette faget. Oversettelse av læreplan i kroppsøving (KRO01-05) Hva er nytt i kroppsøving? Svømmedyktig.no Vurdering i kroppsøving Kjennetegn på måloppnåelse
Læreplan i kroppsøving Læreplankode: KRO01-05 Side 6 av 13 Kompetansemål og vurdering 4. trinn Kompetansemål etter 4. trinn Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
Kompetansemål etter 10. årssteget. Idrettsaktivitet. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. trene på og bruke ulike ferdigheiter i utvalde lagidrettar ...
10. TRINN: KOMPETANSEMÅL, EMNE, TID, METODE, VURDERING AV LÆRING s. 8 Vurdering i kroppsøving s. 9 Eksempel på egenvurderingsskjema s. 10 Diverse vedlegg fra Udir s. 11 . Gjennomgående plan i kroppsøving for 8.-10. trinn ved Atlanten ungdomsskole Side 3 Kompetansemål etter 10. årstrinn:
Ressursar for dette faget. Oversettelse av læreplan i kroppsøving (KRO01-05) Hva er nytt i kroppsøving? Svømmedyktig.no Vurdering i kroppsøving Kjennetegn på måloppnåelse
Årsplan i kroppsøving – 10.trinn (2017/2018) Kompetansemål Mål for opplæringa er at eleven skal kunne; Faglærer: Frode Lunde, Knut Herland, Liv Veland Kompetansemål Opplæring/mål Forklare og utføre livbergende førstehjelp. Opplæring i livbergende førstehjelp, både teori og praktisk. Eget vedlegg med spesifikke
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringa er at eleven skal kunne. utforske. Å utforske handlar om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nyfikne og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.