Kroppsøving 1. – 4.trinn 1 Område Kompetansemål – Jeg kan Lokale mål for Løren skole – ukeplanmål – Jeg kan Tips Uke Eleven skal kunne leike og vere med i aktivitetar i varierte miljø der sansar, motorikk og koordinasjon blir utfordra. Jeg kan bevege meg i ulendt terreng. Jeg kan leke i skogen.
Kroppsøving . Årstrinn: 4. trinn 2018/2019 . Lærere: Gro Stefferud og Marius Wathne . Akersveien 4, 0177 OSLO. Tlf: 23 29 25 00. Kompetansemål punkt Tids- Tema/Innhold Lærestoff Forslag Arbeidsmåter Forslag Vurdering Aktiviteter i ulike rørslemiljø leike og vere med i aktivitetar i varierte miljø der sansar, motorikk og koordinasjon blir
Kompetansemål etter 4. trinn. Mål for opplæringa er at eleven skal kunne. utforske. Å utforske handlar om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nyfikne og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.
Elevane viser og utviklar kompetanse i kroppsøving på 3. og 4. trinn når dei deltek i og øver for å lære i ulike bevegelsesaktivitetar, samarbeider og ...
Kompetansemål etter 4. trinn • Vere symjedyktig ved å falle uti på djupt vatn, symje 100 meter på magen, og undervegs dykke ned og hente ein gjenstand med hendene, stoppe og kvile i 3 minutt (imens flyte på magen, orientere seg, rulle over, flyte på rygg), så symje 100 meter på rygg og ta seg opp på land
Læreplan i kroppsøving Læreplankode: KRO01-05 Side 6 av 13 Kompetansemål og vurdering 4. trinn Kompetansemål etter 4. trinn Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
Læreplan i kroppsøving (KRO1-04) Utgår gradvis. Denne læreplanen utgår gradvis fra 1.8.2020. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Til forside. Innholdsfortegnelse. Føremål. Hovudområde. Timetal.
Kroppsøving 1. – 4.trinn 1 Område Kompetansemål – Jeg kan Lokale mål for Løren skole – ukeplanmål – Jeg kan Tips Uke Eleven skal kunne leike og vere med i aktivitetar i varierte miljø der sansar, motorikk og koordinasjon blir utfordra. Jeg kan bevege meg i ulendt terreng.
Kroppsøving . Årstrinn: 4. trinn 2018/2019 . Lærere: Gro Stefferud og Marius Wathne . Akersveien 4, 0177 OSLO. Tlf: 23 29 25 00. Kompetansemål punkt Tids- Tema/Innhold Lærestoff Forslag Arbeidsmåter Forslag Vurdering Aktiviteter i ulike rørslemiljø leike og vere med i aktivitetar i varierte miljø der sansar, motorikk og koordinasjon blir
Kompetansemål etter 4. årssteget. Aktivitet i ulike rørslemiljø. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. leike og vere med i aktivitetar i varierte ...
Kroppsøving etter 10.trinn Anerkjenne ulikskap mellom seg sjølv og andre i bevegelsesaktivitetar og inkludere alle, uavhengig av føresetnader Bruke eigne ferdigheiter og kunnskapar på ein slik måte at det kan medverke til framgang for andre
Kompetansemål etter 4. trinn ... Å utforske handler om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nysgjerrighet og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, ...
Kompetansemål etter 7. trinn. Mål for opplæringa er at eleven skal kunne. utforske. Å utforske handlar om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nyfikne og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.
Læreplan i kroppsøving (KRO1-04) Utgår gradvis. Denne læreplanen utgår gradvis fra 1.8.2020. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Til forside. Innholdsfortegnelse. Føremål. Hovudområde. Timetal.
Underveisvurdering skal bidra til å fremme læring og til å utvikle kompetanse i faget. Elevene viser og utvikler kompetanse i kroppsøving på 3. og 4. trinn når ...
Elevene viser og utvikler kompetanse i kroppsøving på 3. og 4. trinn når de deltar i og øver for å lære i ulike bevegelsesaktiviteter, samarbeider og ...
03.05.2021 · Kroppsøving – mye er som før, men kompetanse-målene er nye ... Venstre vil ha kartlegging av alle elever på alle trinn før skolestart. Følelsenes rolle når kontroversielle spørsmål blir diskutert. Tid, involvering og likeverd er noen av stikkordene for suksess.
Kompetansemål etter 4. trinn - Læreplan i kroppsøving (KRO01-05) Kroppsøving (KRO01‑05) Kompetansemål og vurdering Delvis innført Kompetansemål etter 4. trinn Mål for opplæringa er at eleven skal kunne utforske og gjennomføre leikar, idrettsaktivitetar, dansar og andre bevegelsesaktivitetar bruke kroppen til å utforske aktivitetar og utvikle
Ressursar for dette faget. Oversettelse av læreplan i kroppsøving (KRO01-05) Hva er nytt i kroppsøving? Svømmedyktig.no Vurdering i kroppsøving Kjennetegn på måloppnåelse
Ressursar for dette faget. Oversettelse av læreplan i kroppsøving (KRO01-05) Hva er nytt i kroppsøving? Svømmedyktig.no Vurdering i kroppsøving Kjennetegn på måloppnåelse