Diverse oppgaver til utskrift - dalabrekka.gs.mr.no
www.dalabrekka.gs.mr.no/noroppg.htmSporing bokstaver og setninger d-å-n: Sporing bokstaver og setninger t-v-k-ø: Sporing bokstaver og setninger b-y: Sporing bokstaver og setninger g-h: Sporing bokstaver og setninger p-æ Sporing bokstaver og setninger j: jeg meg deg seg I: jeg meg deg seg II: det den med I: det den med II: sporing jeg det hvor m.m. Sporing diftong 1: Sporing ...
Bokstavkort – Språknøkler
https://språknøkler.no/bokstavkort22.09.2020 · Dette er en fin bevisstgjøring både for lærer og elev om hvilke lyder eleven har vansker med å oppfatte og tolke på norsk. Hvis dere skal skrive ord med kortene er det viktig å ha skrevet ut flere sett av bokstavene slik at man får flere like av flere bokstaver! Lytteøvelser. Læreren sier en lyd og elevene skal holde opp riktig ...
Diverse oppgaver til utskrift - dalabrekka.gs.mr.no
www.dalabrekka.gs.mr.no › noroppgSporing bokstaver og setninger d-å-n: Sporing bokstaver og setninger t-v-k-ø: Sporing bokstaver og setninger b-y: Sporing bokstaver og setninger g-h: Sporing bokstaver og setninger p-æ Sporing bokstaver og setninger j: jeg meg deg seg I: jeg meg deg seg II: det den med I: det den med II: sporing jeg det hvor m.m. Sporing diftong 1: Sporing ...
Bokstaver og alfabetet | spireserien
www.spireserien.no › bokstaver-og-alfabetetFor noen år siden var mine sønner med på en konkurranse om å finne bokstaver i naturen. Yngstemann gikk siste året i b.hage og eldstemann gikk i 3.klasse. Det var utrolig populært. De gikk rundt med fotoapparat og fant både tall og bokstaver på de utroligste steder. De var mye bedre enn oss voksne i å finne former.
Bokstavkort – Språknøkler
språknøkler.no › bokstavkortSep 22, 2020 · Dette er en fin bevisstgjøring både for lærer og elev om hvilke lyder eleven har vansker med å oppfatte og tolke på norsk. Hvis dere skal skrive ord med kortene er det viktig å ha skrevet ut flere sett av bokstavene slik at man får flere like av flere bokstaver! Lytteøvelser. Læreren sier en lyd og elevene skal holde opp riktig ...