Du lette etter:

lk20 norsk

Fagfornyelsen - Udir
https://www.udir.no › laring-og-trivsel › lareplanverket
Publikasjoner. Utdanningsspeilet · Spørsmål til Skole-Norge · Spørsmål til Barnehage-Norge · Vetuva. Brukerundersøkelser.
Læreplan i norsk
https://data.udir.no › laereplaner-lk20 › nor01-06
https://www.udir.no/lk20/NOR01-06. Læreplan i norsk ... Gjennom arbeid med faget norsk skal elevene bli trygge språkbrukere og.
Norsk start 8–10 (LK20) | Cappelen Damm Undervisning
https://www.cappelendammundervisning.no/verk/norsk-start-810-lk20-159611
Med Norsk start 8–10 (2022) får eleven lære grunnleggende norsk gjennom utforsking og samarbeid, og får ta i bruk sine språklige og kulturelle erfaringer og ferdigheter. Læreverket følger LK20 Grunnleggende norsk for språklige minoriteter, med fokus på tverrfaglige temaer og grunnleggende ferdigheter i faget.
Kontakt (LK20) av Tone Elisabeth Grundvig (Fleksibind ...
www.cappelendammundervisning.no › _kontakt-lk20
Kjøp Kontakt (LK20) fra Cappelen Damm Med læreverket Kontakt i norsk yrkesfag vg2 vil elevane oppleve norskfaget som relevant for den yrkesretninga dei har valt, og at norskfaget har ein praktisk verdi for dei. Kontakt (2021) dekker alle læreplanmåla til fagfornyinga (LK20).
Læreplan i fordypning i norsk (NOR06-02) - Udir
https://www.udir.no › lk20 › nor06-02
Støtte til læreplanen · Ressurser for faget · Ressurser for alle fag.
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
https://www.udir.no/lk20/nor01-06/kompetansemaal-og-vurdering/kv116
Norsk (NOR01‑06)Kompetansemål og vurdering. Kompetansemål og vurdering. Delvis innført. Innføring av denne læreplanen begynte 1.8.2020. Gyldighet og innføring. Bokmål. Nynorsk. English. Læreplan i Norsk (NOR01‑06) - Bokmål, PDF.
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen
Læreplan i norsk - udir.no
https://data.udir.no/kl06/v201906/laereplaner-lk20/NOR01-06.pdf?lang…
Læreplan i norsk Læreplankode: NOR01-06 Side 4 av 19 bidra til at de utvikler forståelse, toleranse og respekt for andre menneskers synspunkter og perspektiver, og det kan legge grunnlag for konstruktiv
Læreplan i norsk (NOR01-06) - udir.no
https://www.udir.no/lk20/nor01-06
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – norsk Ressurser for alle fag Hvordan ta i bruk nye læreplaner?
Læreplan i norsk tegnspråk (NOR04-05) - Udir
https://www.udir.no › lk20 › nor04-05
Læreplan i norsk tegnspråk (NOR04‑05) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet og innføring · Planleggingsverktøy
Læreplanverket - Udir
https://www.udir.no › laring-og-trivsel › lareplanverket
Publikasjoner. Utdanningsspeilet · Spørsmål til Skole-Norge · Spørsmål til Barnehage-Norge · Vetuva. Brukerundersøkelser.
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
www.udir.no › lk20 › nor01-06
Norsk (NOR01‑06)Kompetansemål og vurdering. Kompetansemål og vurdering. Delvis innført. Innføring av denne læreplanen begynte 1.8.2020. Gyldighet og innføring. Bokmål. Nynorsk. English. Læreplan i Norsk (NOR01‑06) - Bokmål, PDF.
Læreplan i norsk (NOR01-06) - Udir
http://www.udir.no › lk20 › nor01-06
Læreplan i norsk (NOR01‑06) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet og innføring · Planleggingsverktøy
Læreplan i norsk (NOR1-05) - Udir
http://www.udir.no › nor1-05 › data.udir.no › nob
Denne læreplanen utgår gradvis fra 1.8.2020. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Ny versjon: Norsk - NOR01-06. Gyldighet. Gjeldende læreplan.
Læreplan i norsk (NOR01-06) - udir.no
www.udir.no › lk20 › nor01-06
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – norsk. Ressurser for alle fag. Hvordan ta i bruk nye læreplaner?
Læreplan i grunnleggende norsk for språklige minoriteter ...
https://www.udir.no › lk20 › nor07-02
Støtte til læreplanen · Ressurser for faget · Ressurser for alle fag.
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
www.udir.no › lk20 › nor01-06
Kompetansemål etter 7. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. Å vurdere er å overveie ulike sider ved et saksforhold eller synspunkt. Det kan også omfatte å bedømme kvaliteten ved et produkt eller en prosess. En vurdering resulterer ofte i en beslutning, en bedømmelse eller en konklusjon.
Norsk 2: Lese- og skriveopplæring - Høgskulen i Volda
www.hivolda.no › studietilbod › norsk-2-lese-og
Norsk 2: Lese- og skriveopplæring. God lese- og skriveopplæring er ein føresetnad for læring for alle elever. Studiet NOR2LSN gir kunnskap i og kompetanse knytt til lese- og skriveopplæring, emne som er svært sentrale i gjeldande læreplan for grunnutdanninga, LK20. Studiet (30 stp) har ei avgift på kr 8 000 + semesteravgift.
2. Føringar for læremidla i Læreplanverket for ...
www.udir.no › foeringar-for-laremidla-i-LK20
Kunnskapsgrunnlag for kvalitetskriterium for læremiddel i norsk 2. Føringar for læremidla i Læreplanverket for Kunnskapsløftet (LK20) Læreplanverket som gradvis blir innført frå skolestart 2020, har likskapstrekk med tidlegare læreplanar, men innfører også ein god del nytt.
Norsk start 8–10 Norsk LK20 | Grunnleggende norsk ...
https://www.cappelendammundervisning.no/_norsk-start-810-norsk...
Kjøp Norsk start 8–10 Norsk Tekstbok (LK20) fra Cappelen Damm Med Norsk start 8-10 (2022) får eleven lære grunnleggende norsk gjennom utforsking og samarbeid, og får ta i bruk sine språklige og kulturelle erfaringer og ferdigheter. Læreverket følger LK20 Grunnleggende norsk for språklige minoriteter, med fokus på tverrfaglige temaer og grunnleggende ferdigheter i faget.
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
https://www.udir.no/lk20/nor01-06/kompetansemaal-og-vurdering/kv110
Kompetansemål etter 7. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. Å vurdere er å overveie ulike sider ved et saksforhold eller synspunkt. Det kan også omfatte å bedømme kvaliteten ved et produkt eller en prosess. En vurdering resulterer ofte i …