Innlogging | Hjelp og veiledning - DNB
www.dnb.no › hjelp-og-veiledning › innloggingLogg inn i nettbanken med «BankID» eller «Uten BankID». Gå til "Innstillinger" og velg "BankID på mobil". Klikk på «Slett BankID på mobil» og deretter "Fullfør". Klikk "Rebestill" og følg stegene. Endringer på mobilabonnement Har du gjort endringer på ditt mobilabonnement må du logge deg inn i nettbanken og slette og rebestille BankID på mobil.
Kom i gang - BankID
https://www.bankid.no/privat/kom-i-gangLogg inn i nettbanken din med vanlig BankID. I de fleste banker aktiverer du BankID i menyvalget avtaler/BankID. Det tar kun noen minutter å komme i gang, og BankID på mobil er klar til bruk med det samme. Bytter du SIM-kort, må du aktivere BankID på mobil på nytt.
Ditt NAV - nav.no
https://www.nav.no/no/ditt-navDitt NAV. Innloggede tjenester. Du kan logge på NAVs tjenester med ulikt sikkerhetsnivå. ... Med BankID, Ba... Til toppen. Privatperson. Dine saker, utbetalinger, meldinger, meldekort, aktivitetsplan, personopplysninger og flere tjenester. Arbeidsgiver. Dine sykmeldte ...
Privatperson - nav.no
https://www.nav.noPrivatperson · Logg inn på Ditt NAV · Ledige jobber · Skjema og søknad · Hva er situasjonen din? · Arbeidssøker eller permittert · Pensjon · Venter barn · Alene med ...
Altinn - Alternativ innlogging i Altinn
www.altinn.no › hjelp › innloggingDette gjøres ved å velge Logg inn → Gå videre til flere innloggingsmetoder → Innlogging uten fødselsnummer/D-nummer og velg Lag ny bruker. Kun et fåtall tjenester er tilgjengelig via denne innloggingsmetoden og det er ikke mulig å få tildelt roller til en bruker uten fødselsnummer/D-nummer i Altinn.
Kom i gang - BankID
www.bankid.no › privat › kom-i-gangLogg inn i nettbanken din med vanlig BankID. I de fleste banker aktiverer du BankID i menyvalget avtaler/BankID. Det tar kun noen minutter å komme i gang, og BankID på mobil er klar til bruk med det samme. Bytter du SIM-kort, må du aktivere BankID på mobil på nytt. Tilgjengelighet
Logg inn privatperson - nav.no
www.nav.no › innlogging_2_kapNov 28, 2014 · Du kan logge inn på Ditt NAV for å sjekke om du har uleste meldinger. Inne på Ditt NAV finner du alle varsler fra oss ved å «klikke» på bjella øverst til høyre. Hvis du ikke finner et varsel på Ditt NAV, kan en årsak være at det er flere personer som er registrert hos Kontakt- og reservasjonsregisteret (Difi) med din kontaktinformasjon.