Kundeservice 24/7 | Lyse
https://www.lyse.no/kundeserviceDu får den levert hjem på døren og kan også returnere den fra ditt eget hjem. Lurer du på hvordan du skal betale fakturaen din, må du ta kontakt med banken. På Min side på lyse.no finner du informasjon om ditt kundeforhold. Takk for besøket! Vi snakkes på telefon 51 90 80 90, lyse.no, altibox.no eller på Facebook.
Faktura skapte full forvirring - Nyss
www.nyss.no › nyhende › 2022/01/20Jan 20, 2022 · Det gjorde også ein av Nyss sine lesarar som blei lettare forvirra av den siste fakturaen han fekk frå Stranda Energi. – På Stranda Energi si facebookside har dei forklart at i staden for å sende eigen tilleggsfaktura for november, så har dei laga ein gjennomsnittspris for november og desember, og dermed er forvirringa komplett.
LYSE KUNDESERVICE
lndc.us › hopujesinLyse får nye medarbeidere. Vi er takknemlig for den tilliten Lyse har vist oss, sier Eivind Hauglie-Hanssen, administrerende direktør i Intelecom Group, ifølge en børsmelding. Fra september vil kundeservice i Viken Fiber og den delen som håndterer fiber i Energiselskapet Buskerud EB sortere under Lyse Dialog, et datterselskap i Lyse-konsernet.
Kundeservice 24/7 | Lyse
www.lyse.no › kundeserviceSjekk forbruk og faktura i appen. Med Lyse-appen får du oversikt over strømforbruket ditt og status på alle dine fakturaer. Du kan også kontakte vårt døgnåpne kundesenter og få oversikt over forbruk av fjernvarme og gass. Du finner appen i App Store og Google Play.