Du lette etter:

nordnorsk reiseliv personas

velkommen inn i det nye reiselivet!
https://norskopplevelseskonferanse.no/sites/n/...
Analyse utarbeidet av Nordlandsforskning og Mimir i 2013 for NordNorsk Reiseliv. mange land har tilsvarende natur-og kulturressurser ... Reiseliv 1.0. Reiseliv 2.0. Salg. Ressurs. ... kriterium for å skape relevante personas (Mulder & Yaar, 2007) hvilke behov er viktigst?-en egen peronasmodellfor reiselivet
Mediabank - Nord-Norge
https://nordnorge.com/fotobank
Mediabank. Nord-Norsk reiseliv og våre samarbeidspartnere har en fotobank med bilder og film som representerer vår landsdel og Svalbard. Mediabanken er …
Kontakt oss - Nord-Norge
https://nordnorge.com/kontakt-oss
Selskapets formål er å etablere og videreutvikle Nord-Norge som et bærekraftig helårs reisemål gjennom utvikling, markedsføring og tilrettelegging for salg av nordnorske reiselivsprodukter til beste for sysselsetting, bosetting og allmenne interesser for øvrig i Nord-Norge. NNR skal skape reelle og målbare resultater ved å øke kjennskapen til landsdelen nasjonalt og internasjonalt ...
Mediabank - Nord-Norge
nordnorge.com › fotobank
Mediabank. Nord-Norsk reiseliv og våre samarbeidspartnere har en fotobank med bilder og film som representerer vår landsdel og Svalbard. Mediabanken er bygd opp av våre målgrupper, samt våre personas.
Personas-kolleksjonen - Visit Vesterålen
https://visitvesteralen.com › Nyheter › Bransje
Dette har NordNorsk reiseliv jobbet med over flere år og resultatet er en personaskolleksjon som skal hjelpe oss i å nå rett målgruppe.
Fiktive personer skal lokke flere til Nord-Norge
https://forskning.no/okonomi-nordlandsforskning-partner/fiktive-personer-skal-lokke...
13.08.2017 · Ann Heidi Hansen er merkevareansvarlig for NordNorsk Reiseliv og har tatt doktorgrad på naturbaserte turistopplevelser. Ifølge Hansen er personas-metodikken uvant for reiselivsnæringen og krever skifte av fokus. – Det viktigste med personas er at man tydelig definerer hvilke verdier man skal levere på.
Storslagen natur og rik kulturarv - Nord-Norge
https://nordnorge.com
Storslagen natur og rik kulturarv. Hva slags ferie drømmer du om? Arvids Baranovs. Det er annerledes tider i Norge med forandringene som har blitt gjort i forbindelse med koronaviruset. Følg med på utviklingen og informasjonen til myndighetene, og i mellomtiden kan du drømme deg bort og planlegge din drømmeferie til Nord-Norge og Svalbard.
velkommen inn i det nye reiselivet! - Visit Helgeland
http://visithelgeland.com › sites › files › det_nye_...
Analyse utarbeidet av Nordlandsforskning og Mimir i 2013 for NordNorsk Reiseliv. mange land har tilsvarende natur- og kulturressurser ...
NordNorsk Reiseliv AS | LinkedIn
https://cl.linkedin.com › company › nordnorsk-reiseliv-as
NordNorsk Reiseliv AS | 201 seguidores en LinkedIn. Offisiell side for reiselivet i Nord-Norge | Denne siden er en bransjeside for reiselivsnæringen i ...
Mats Hoel Johannessen - Digital Leder - NordNorsk Reiseliv AS
nordnorge.com
Opprinnelig fra Gjøvik på innlandet. Har bodd i Nord-Norge og Svalbard siden 2009, med unntak av et par år i Oslo. Vært i NordNorsk Reiseliv siden mars 2019. Bachelor og mastergrad i reiseliv, studert ledelse ved UiT og er utdannet Arktisk Naturguide fra Svalbard. Mine arbeidsområder. I NordNorsk Reiseliv jobber jeg som digital leder.
Mediabank - Nord-Norge
https://nordnorge.com › fotobank
Nord-Norsk reiseliv og våre samarbeidspartnere har en fotobank med bilder og film som ... Mediabanken er bygd opp av våre målgrupper, samt våre personas.
Nytt verktøy inntar reiselivsnæringen - DFLY.no
https://www.dfly.no › nytt-verktoy-inntar-reiselivsnaeri...
Personas er en type personkarakteristikk av drømmekunden til bedriften, ... NordNorsk Reiseliv AS og deltakende bedrifter i Salten-regionen.
Fiktive personer skal lokke flere til Nord-Norge
forskning.no › okonomi-nordlandsforskning-partner
Aug 13, 2017 · Ann Heidi Hansen er merkevareansvarlig for NordNorsk Reiseliv og har tatt doktorgrad på naturbaserte turistopplevelser. Ifølge Hansen er personas-metodikken uvant for reiselivsnæringen og krever skifte av fokus. – Det viktigste med personas er at man tydelig definerer hvilke verdier man skal levere på.
Strategisk kompass for mer målrettet reiselivsutvikling og ...
https://docplayer.me › 107876897-Strategisk-kompass-...
3 NordNorsk Reiseliv AS Vi skal etablere og videreutvikle Nord-Norge som et helårs ... Forstå valgte personas sine behov Prepp og inkluder fotografen i ...
Nytt verktøy inntar reiselivsnæringen – HSMAI Norway
https://hsmai.no/2017/06/15/nytt-verktoy-inntar-reiselivsnaeringen
15.06.2017 · Verktøyet kalles Personas, ... som består av initiativtagerne NordNorsk Reiseliv AS og deltagende bedrifter i Salten-regionen. Målet til pilotene er å styrke verdiskapingen i Nord-Norge, ved hjelp av innovative måter å jobbe på.
NordNorsk Reiseliv - Norsk Reiseliv
norsk-reiseliv.no › nordnorsk-reiseliv
Jan 19, 2018 · NordNorsk Reiseliv AS er en sammenslåing av tidligere Nordland-, Troms- og Finnmark Reiseliv (fylkesselskaper). Selskapets formål er å etablere og videreutvikle Nord-Norge som et helårs reisemål gjennom utvikling, markedsføring og tilrettelegging for salg av nordnorske reiselivsprodukter til beste for sysselsetting, bosetting og allmenne interesser for øvrig i Nord-Norge.
Hvordan lage personas for reiselivet i Nordland? - YouTube
https://www.youtube.com › watch
Her kan du hente mer informasjon om temaet på internett: NordNorsk Reiseliv AS – bransjesidene: https ...
Personas-kolleksjonen
https://visitvesteralen.com/?id=1465916293&Article=560
Personas-kolleksjonen. Over tid har det vært større endringer i turistens både ferdsel og hvordan man bestemmer reisemål. Den tradisjonelle målgruppen er nå mer eller mindre historie, turister bestemmer ofte reisemål etter hva han kan oppleve og ikke nødvendigvis reisemålet i seg selv. Dette har NordNorsk reiseliv jobbet med over flere ...
Bild ©Anna Riebelova Kåfjord Lyngen Nordreisa Skjervøy Storfjord
www.visit-lyngenfjord.com › reiselivsstrategi-lyn
å bruke et strategisk utvalg av personas (Les mer under punkt 8). 4.5 Fra utviklingstiltak til innovasjon Ifølge NordNorsk Reiseliv vil kontinuerlig innovasjon i framtida bli en permanent situasjon for reiselivet. Det vil si å kunne hoppe på muligheter raskt og å være forberedt på kjappe endringer, krever en god kultur i bunn11. Det må ...
NordNorsk Reiseliv - Home - Facebook
https://www.facebook.com/NordNorskReiseliv
NordNorsk Reiseliv. 17 hrs ·. Til destinasjonsselskaper og andre interesserte 🌿. NMBUs årlige reiseivsseminar er fredag 15.10. kl 9-15.00 på NMBU på Ås (også gratis strømming med opptak). Tittel for seminaret er «Naturbasert reiseliv i en ny framtid».
NordNorsk Reiseliv - Norsk Reiseliv
https://norsk-reiseliv.no/nordnorsk-reiseliv
19.01.2018 · NordNorsk Reiseliv AS er en sammenslåing av tidligere Nordland-, Troms- og Finnmark Reiseliv (fylkesselskaper). Selskapets formål er å etablere og videreutvikle Nord-Norge som et helårs reisemål gjennom utvikling, markedsføring og tilrettelegging for salg av nordnorske reiselivsprodukter til beste for sysselsetting, bosetting og allmenne interesser for øvrig i Nord …
Personas-orientert markedsføring på... - NordNorsk Reiseliv
https://zh-cn.facebook.com › NordNorskReiseliv › posts
Personas-orientert markedsføring på sosiale media i praksis. ... sammen av Thomas Lind fra vårt stockmateriale, basert på personas fra NordNorsk Reiseliv.
NordNorsk Reiseliv - Home - Facebook
www.facebook.com › NordNorskReiseliv
NordNorsk Reiseliv. 3,323 likes · 4 talking about this. Offisiell bransjenett for reiselivet i Nord-Norge
Strategisk kompass for mer målrettet innsats
https://simeng-fangel-ftk5.squarespace.com › NN...
NordNorsk Reiseliv AS ... av nordnorske reiselivsprodukter til beste for sysselsetting, ... personas er arketyper skapt etter inngående.
Personas-kolleksjonen
visitvesteralen.com
Over tid har det vært større endringer i turistens både ferdsel og hvordan man bestemmer reisemål. Den tradisjonelle målgruppen er nå mer eller mindre historie, turister bestemmer ofte reisemål etter hva han kan oppleve og ikke nødvendigvis reisemålet i seg selv. Dette har NordNorsk reiseliv jobbet med over flere år og resultatet er en personaskolleksjon som skal hjelpe oss i å nå ...
Fiktive personer skal lokke flere til Nord-Norge - Forskning.no
https://forskning.no › fiktive-personer-skal-lokke-flere-...
Personas er fiktive personer bedrifter kan bruke som hjelpemiddel for å ... Ann Heidi Hansen er merkevareansvarlig for NordNorsk Reiseliv og ...
Mats Hoel Johannessen - Digital Leder - NordNorsk Reiseliv AS
https://nordnorge.com/?people=mats
Opprinnelig fra Gjøvik på innlandet. Har bodd i Nord-Norge og Svalbard siden 2009, med unntak av et par år i Oslo. Vært i NordNorsk Reiseliv siden mars 2019. Bachelor og mastergrad i reiseliv, studert ledelse ved UiT og er utdannet Arktisk Naturguide fra Svalbard. Mine arbeidsområder. I NordNorsk Reiseliv jobber jeg som digital leder.