Avslutte abonnement - Kundeservice
help.viaplay.com › nb › avslutte-abonnementHar du Viaplay gjennom din TV-leverandør f.eks Viasat, Canal Digital eller NextGenTel? Da må du ta kontakt med leverandøren for å gjøre en oppsigelse. Du som har Viaplay gjennom din TV-leverandør betaler ingenting direkte til Viaplay, med mindre du kompletterer ditt Viasat-utvalg med et Viaplay-abonnement. Om du vil si opp ditt Viaplay ...
Avslutte abonnement - Kundeservice
https://help.viaplay.com/nb/avslutte-abonnementAvslutt pakke Du kan lett behandle ditt Viaplay-abonnement gjennom å logge inn på viaplay.no.For å avslutte pakken din, behøver du gå inn på Kontooversikt > Behandle pakke.Du kommer til Behandle pakke ved å klikke på den svarte knappen ovenfor eller ved å gå til viaplay.no og klikke på navnet ditt i høyre hjørne.. Under Behandle pakke ser du alle våre abonnementer og …
Opsig pakken - Kundeservice
help.viaplay.com › da › opsig-pakkenFor at afslutte din pakke, skal du gå ind på Kontooversigt > Håndter pakken. Du får adgang til Håndter pakken, når du klikker på den sorte knap ovenfor denne tekst eller indtaster viaplay.dk og klikker på dit navn øverst til højre. Under Håndter pakken ser du alle vores pakker og en opsig-knap ved den pakke, du har aktiv lige nu.
Dine enheter - Kundeservice
help.viaplay.com › nb › dine-enheterDine enheter. Du kan bruke opp til fem enheter med din konto. En enhet kan for eksempel være en PC, mobiltelefon, nettbrett, spillkonsoll eller Smart TV. Om du oppnår max antall enheter, vil du få opp en errormelding som påpeker nettopp dette. Om du har sett på Viaplay hos en kompis og glemt å logge ut kan du bytte passordet ditt via ...