Eierskifte mobilnummer | Telenor
www.telenor.no › kundeservice › mobilBestille eierskifte: For å få utført et eierskifte, må vi snakke med både den som eier mobilnummeret i dag og den som ønsker å overta. Vi anbefaler derfor at dere begge er tilstede når dere ringer. Da kan vi snakke med begge parter og få utført endringen umiddelbart. Alternativt må dere ringe inn til kundeservice når dere har mulighet.
Endre mobilabonnement - Telenor
www.telenor.no › kundeservice › mobilBestill nytt mobilabonnement eller ring kundeservice på nummer 915 09000. Du beholder selvfølgelig mobilnummeret ditt om du ønsker det. Bestiller du et nytt nummer, tar det opptil 3 dager før du kan benytte det. Flytter du nummeret ditt til Telenor, tar det opptil 8 virkedager før det er overført. Merk, skal du flytte nummeret ditt over ...
Mobilabonnement | Telenor
mobilabonnement.no › mobilselskaper › telenorTelenor er Norges eldste teleoperatør, med røtter tilbake til 1855. Telenor ble etablert som det statlige Telegrafverket. I dag et av landets absolutt største mobiloperatør og en internasjonal telegigant med over 30 000 ansatte. I Norge har Telenor mer enn 2,9 millioner kunder. Mye å velge i Telenor har den klart største produktporteføljen.
Familiebonus gir familien ekstra data - Telenor
www.telenor.no › privat › mobilSlik fungerer Familiebonus. For å få ekstra data, trenger du enten 2 private mobilabonnement – eller 1 privat mobilabonnement og ytterligere 2 Telenor-produkter. Du får 1 GB hver måned per produkt. For å få mer data, kan du invitere hvem du vil til din Familiebonus (dere trenger ikke å være i familie). Dataen samles i en felles pott ...