Reklamebransjen i Norge - Sterk Reklame
sterkreklame.noSelv om Norge ikke har en egen gate, slik som de har i Mad Men, så hadde vi store talenter som Børre Werner, Leif Strøm og Johan Gulbranson som sto for den kreative revolusjonen i Reklame-Norge. Johan Gulbranson fortalte til NRK i 2012 at det ble en del drikking også her i Norge, men det foregikk som regel utenfor kontorene.
Hvordan analysere en reklame - Studieweb.no
https://studieweb.no/hvordan-analysere-en-reklameReklameanalyse – hvordan analysere en reklame Reklame er ethvert betalt og handelsmotivert budskap av et bestemt produkt, tjeneste eller en ide. Hensikten bak reklamen er å vekke din interesse slik at du kjøper det reklamen reklamerer for. En reklame kan også brukes for å vekke oppmerksomhet og/eller informere om et bestemt tema. Når du skal … Fortsett å lese Hvordan …
reklame – Store norske leksikon
https://snl.no/reklame30.11.2020 · Reklame er enhver betalt og kommersielt motivert kommunikasjon av budskap om en idé, tjeneste eller produkt fra en identifiserbar avsender, i den hensikt å vekke oppmerksomhet, skape interesse, informere eller selge. Ifølge Statistas estimat ble det i 2019 brukt 587 milliarder dollar i verden på reklame. Reklame og markedsføring reguleres i første rekke av Lov om …