AvtaleGiro og eFaktura | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › faktura-og-betalingDenne ligger som oftest under ”Betaling” og ”Betalingsavtaler”. Velg RiksTV og opprett avtale. Du kan også ”klikke” ja til forslag om eFaktura-avtale neste gang du betaler en regning manuelt i nettbanken. Får du spørsmål om eFaktura-referanse, skal du benytte kundenummer. Det finner du på din siste faktura fra oss på Min side.
Mitt abonnement | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/mitt-abonnementDa har nok din innbetaling blitt registrert etter at betalingspåminnelsen har blitt sendt ut. På Min side kan du selv sjekke om vi har registrert din siste innbetaling. Du finner informasjonen øverst under menyen faktura og betaling (Det kan ta opptil 3 arbeidsdager fra du betaler til vi har registrert din innbetaling i vårt system).
Faktura og betaling | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › faktura-og-betalingPå Min side kan du selv sjekke om vi har registrert din siste innbetaling. Du finner informasjonen øverst under menyen faktura og betaling (Det kan ta opptil 3 arbeidsdager fra du betaler til vi har registrert din innbetaling i vårt system). Finner du ingen innbetaling må du ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg.
Fakturaforklaring | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › faktura-og-betalingPå Min side kan du se om vi har mottatt din siste innbetaling. Betalingsperiode: Når du bestiller RiksTV-abonnement settes betalingsperioden (hvor ofte du betaler) automatisk til 3 måneder. Du kan selv endre dette, enten ved bestilling eller senere via Min side. Alternative betalingsperioder er månedlig, kvartalsvis, halvårlig og årlig.
Mitt abonnement | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › mitt-abonnementDa har nok din innbetaling blitt registrert etter at betalingspåminnelsen har blitt sendt ut. På Min side kan du selv sjekke om vi har registrert din siste innbetaling. Du finner informasjonen øverst under menyen faktura og betaling (Det kan ta opptil 3 arbeidsdager fra du betaler til vi har registrert din innbetaling i vårt system).
Faktura og betaling | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/faktura-og-betalingPå Min side kan du selv sjekke om vi har registrert din siste innbetaling. Du finner informasjonen øverst under menyen faktura og betaling (Det kan ta opptil 3 arbeidsdager fra du betaler til vi har registrert din innbetaling i vårt system). Finner du ingen innbetaling må du ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg.