Sak 5/2015 - Vinmonopolet
www.vinmonopolet.no › medias › sys_masterkonkurransekriteriene. Vinmonopolet kunne ha klargjort dette ved enkle midler, for eksempel ved å skrive i innbydelsen at kravspesifikasjonen er presisert i Vinmonopolets lanseringsplan 2016/1. Alternativt kunne Vinmonopolet ha gitt en uttømmende beskrivelse av kriteriene i selve innbydelsen.
VINMONOPOLET OG MILJØSMART EMBALLASJE
www.grontpunkt.no › media › 2820Vinmonopolet skal redusere miljøpåvirkningene i verdikjeden. Vinmonopolet skal tilby miljøsmarte produkter. Vinmonopolet skal tilby et godt utvalg av økologiske produkter. 4.5.2 AKTIVITETER Øke andelen miljøsmart produktemballasje gjennom aktiv påvirkning av leverandører. Etablere måltall for emballasjevekt per liter vare.
Lanseringsplan-2022-2-ENGLISH - flaatenvin.no
flaatenvin.no › marketing-planThe market & product plan from Vinmonopolet, which are presented twice a year, give information about the wine requested in the monopoly’s next call for tenders. The plans explain the types and origins of wine that will be emphasized and they add the product winners that are promoted to the basic and single lot lists.