Du lette etter:

bohus reklamasjon

Bohus | Norges største møbel- og interiørkjede
https://www.bohus.no
Bohus - Norges største, landsdekkende møbel- og interiørkjede. Vi lever ikke av markedsandeler, men fornøyde kunder. Godt utvalg og god service.
Les kundenes anmeldelser av www.bohus.no - Trustpilot
https://no.trustpilot.com › ... › Bolig og hage
Hei, har du et ordrenummer så skal jeg følge opp saken. Fint om du fjerner navn på ansatte, dette er vel ikke en personsak, men en sak om en reklamasjon. Ber ...
Eivind Aasen - Service og reklamasjon Bohus Nordås A/S ...
no.linkedin.com › in › eivind-aasen-9926b697
Service og reklamasjon Bohus Nordås A/S Bohus AS jan. 2009 - n å 12 år 11 måneder ...
Anmeldelser av Bohus | Les kundenes anmeldelser av www.bohus.no
no.trustpilot.com › review › www
Bohus Leto Jessheim bør dere styre dere unna. Nå har vi handlet hos Bohus kjeden de siste 10-15 årene. De er ikke service innstilte og følger ikke kjøpsloven. Snakket akkurat med forbrukerrådet nå vedr. saken vår. De ba oss melde dette inn til de, da loven sier noe annet enn hva Bohus Leto Jessheim mener.
BENTLEY Teppe | Bohus
https://www.bohus.no/tepper/gulvtepper/bentley-teppe-7
BENTLEY Stort teppe 200x290 viskose mørk grå. Ikke tilgjengelig for nettkjøp. Dette produktet er utgått! Størrelse: 160X230 200X290. Farger: Blå Grønn Gylden (kontakt varehus) Lys grå Mørk grå Rust Sennep Sjokolade. Vedlikeholdsprodukter.
Kjøpsbetingelser for Bohus nettbutikk | Bohus
www.bohus.no › kjoepsbetingelser
Mar 10, 2020 · Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert.
Møbel - Forbrukerrådet : Forbrukerrådet
https://www.forbrukerradet.no/forside/varer-og-tjenester/mobler
Mø­bel Går sofaen eller senga sund, kan du klage i inntil fem år på feil som skuldast dårleg kvalitet ved produktet. Kor lenge etter kjøpet kan eg klage? Klagefristen er to eller fem år Du kan klage i to eller fem år dersom du har kjøpt noko av ein profesjonell seljar ( forbrukarkjøpslova ).
Garanti og reklamasjon :: Eurotents
https://eurotents.com/support/reklamasjon
Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde kjøpte varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år. En godkjent reklamasjon vil dekke materiale og arbeid. Garanti Garantien …
- Svaret jeg fikk fra Bohus var helt latterlig - Nettavisen
https://www.nettavisen.no › nyheter › svaret-jeg-fikk-fr...
Ifølge ham har de svært gode ordninger for reklamasjon, og har hatt lite trøbbel hos Forbrukrrådet. – Hvorfor får han ikke pengene sine tilbake?
Reklamasjon: Skadene og slitasjen du kan reklamere på
https://dinside.dagbladet.no/bolig/skadene-og-slitasjen-du-kan...
12.03.2013 · Dette gjelder for eksempel produksjonsfeil, og når varen blir levert med en skade. – Det som er mest vanlig er skader oppdaget ved oppakking. Ting som blir transportert fra Asia og andre steder kan...
Kontakt oss | Bohus
https://www.bohus.no/kontakt-oss
Kontakt oss. Husk å skrive hva henvendelsen gjelder i emnefeltet på e-posten din om du velger å sende en e-post. For kontakt med Bohus kjedekontor send en epost til: firmapost@bohus.no. For kontakt med Bohus nettbutikk send en epost til: kundeservice@bohus.no (Eller fyll inn kontaktskjema under "trenger du hjelp") Velg ditt varehus.
Kjøpsbetingelser for Bohus nettbutikk
https://www.bohus.no › kjoepsbetingelser
Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må likevel skje senest to år etter ...
Skadene og slitasjen du kan reklamere på - Dinside
https://dinside.dagbladet.no › bolig › skadene-og-slitasj...
... på en reklamasjon som går rimelig greit gjennom systemet, ettersom det som oftest er snakk om en produksjonsfeil. Foto: Bohus Vis mer.
Østlandet | Bohus
www.bohus.no › mobler › ostlandet
Meld deg inn i Bo: klubben. Velkomstkampanje – meld deg inn i Bo:klubben i dag og få -40 % på en valgfri interiørvare i varehus.
Kontakt oss | Bohus
www.bohus.no › kontakt-oss
Kontakt oss. Husk å skrive hva henvendelsen gjelder i emnefeltet på e-posten din om du velger å sende en e-post. For kontakt med Bohus kjedekontor send en epost til: firmapost@bohus.no. For kontakt med Bohus nettbutikk send en epost til: kundeservice@bohus.no (Eller fyll inn kontaktskjema under "trenger du hjelp") Velg ditt varehus.
Kundeservice | Bohus
https://www.bohus.no/kundeservice
Bohus tilbyr hjemlevering fra alle våre varehus og i nettbutikken. Kontakt ditt nærmeste varehus for pris. I enkelte deler av landet, og om noen i husholdningen sitter i karantene, tilbys kun levering til fortauskant. Signering av mottatt ordre skjer enten digitalt eller av Bring. Dette gjøres for å forebygge smitte.
Møbel - Forbrukerrådet
https://www.forbrukerradet.no › forside › mobler
Du kan klage i to eller fem år dersom du har kjøpt noko av ein profesjonell seljar (forbrukarkjøpslova). Kor lenge du kan klage, avheng av kor lenge tingen er ...
Kundeservice | Bohus
www.bohus.no › kundeservice
Bohus tilbyr hjemlevering fra alle våre varehus og i nettbutikken. Kontakt ditt nærmeste varehus for pris. I enkelte deler av landet, og om noen i husholdningen sitter i karantene, tilbys kun levering til fortauskant. Signering av mottatt ordre skjer enten digitalt eller av Bring. Dette gjøres for å forebygge smitte.
Bohus - Vi tilbyr nå kjøpshjelp på chat og telefon! Ikke...
https://www.facebook.com › BohusNorge › posts › vi-ti...
Vi hjelper deg med bestilling av varer, produktspørsmål, leveringstider på våre varer og orientering på nettsiden. Om kjøpshjelp og chat er stengt, så send oss ...
Noen som har erfaring med bohus og reklamasjon
https://forum.babyverden.no › ... › Generelt
Vi har sånn kontinentalseng eller hva det heter, sånn på sokkel med to tykke madrasser oppå og en overmadrass på toppen.
Bohus | Norges største møbel- og interiørkjede
www.bohus.no
Bohus - Norges største, landsdekkende møbel- og interiørkjede. Vi lever ikke av markedsandeler, men fornøyde kunder. Godt utvalg og god service.