Læreplan i musikk - udir.no
data.udir.no › kl06 › MUS1-01Faget er strukturert i hovedområder som det er formulert kompetansemål innenfor. Hovedområdene utfyller hverandre og må ses i sammenheng. Måloppnåelse på ett område utvikler samtidig kompetanse på de andre. Musikk har kompetansemål etter 2., 4., 7. og 10. årstrinn i grunnskolen. Oversikt over hovedområder:
KOMPETANSEMÅL MUSIKK
odertal.info › nucaxahoKompetansemål og vurdering Hva er nytt i musikk og musikk samisk?Kjennetegn på måloppnåelse – musikk Læreplan i musikk (MUS1-01). Denne læreplanen utgår gradvis fra 1.8.2020. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan Læreplan for musikk, Formål, Grunnleggende ferdigheter.
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
www.udir.no › kl06 › MUS1-01Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Denne læreplanen er utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Ny versjon: Musikk - MUS01-02. Gjeldende læreplan. Læreplan i musikk (MUS1-01) Gjelder fra: 1.8.2006 Gjelder til: 31.7.2021. Musikk (MUS01-02) Gjelder fra: 1.8.2020 Gjeldende. English.
Læreplan i musikk - udir.no
https://data.udir.no/kl06/MUS1-01.pdfDen samlede kompetansen i musikk og dans bidrar til å oppfylle skolens mål om å utvikle skapende, samhandlende og integrerte mennesker som er i stand til å realisere seg selv på måter som kommer individ og samfunn til gode. Hovedområder Faget er strukturert i hovedområder som det er formulert kompetansemål innenfor.
Kompetansemål - Læreplan i musikk (MDD05-02)
www.udir.no › lk20 › mdd05-02Kompetansemål. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. øve inn, framføre og formidle musikk etter gehør og notasjon. vise instrumentaltekniske ferdigheter i utøving på fordypnings- og bruksinstrument. utvikle. Å utvikle kan være å designe, skape, modellere eller utforme nye metoder, et produkt eller en tjeneste. øvingsplaner og.