Kompetansemål etter 3. trinn. Å utvikle kan vere å designe, skape, modellere eller utforme nye metodar, eit produkt eller ei teneste. Å bruke vil seie at vi gjer oss nytte av noko eller utfører ei handling for å oppnå eit mål. Å bruke hengjer nært saman med å nytte, forstått som å gjere bruk av, ta i bruk, for eksempel ein metode ...
Læreplanen gjev saman med anten fellesfaget 1P-Y eller 1T-Y generell studiekompetanse i matematikk. Denne læreplanen er for elevar i yrkesfaglege utdanningsprogram og dei som har fagbrev, sveinebrev eller yrkeskompetanse, og som ynskjer generell studiekompetanse. Oversikt over hovudområda: Fellesfag Hovudområde
Matematikk P er eit sentralt fag for å kunne forstå og beskrive forhold og samanhengar i samfunnet gjennom matematisk modellering. Matematikk P skal bidra til ...
Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen
Støtte til læreplanen. Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen. Ressursar for alle faga. Hvordan ta i bruk nye læreplaner? Sosial læring gjennom arbeid med fag.
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse i matematikk. Elevane viser og utviklar kompetanse i faget på 5. trinn når dei utforskar og reflekterer over ulike matematiske omgrep, representasjonar og strategiar i arbeid med brøk og uformell løysing av likningar og ulikskapar.
13.11.2020 · Denne trenden gjenspeiles også i den norske læreplanen LK20 i matematikk, som gjelder fra august 2020 ( Kunnskapsdepartementet, 2019 ), der Resonnering og argumentasjon er et av kjerneelementene i matematikkfaget.
Kjerneelementer - Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) Matematikk 1–10 (MAT01‑05) Kjerneelement Utforsking og problemløysing Utforsking i matematikk handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane.
Lokal læreplan – matematikk 1. trinn. Lærebok: Multi. Antall uker. Tema: Sortering. Læringsstrategi ... læreplanen). Kunne telje til 100, dele opp og byggje ...
Kompetansemål etter 2. trinn. Å samanlikne er å undersøke likskapar og skilnader mellom to eller fleire forhold. Å reflektere er å undersøke og tenkje gjennom ulike sider ved eigne eller andre sine handlingar, haldningar og idear. Vi kan òg reflektere over eit saksforhold, praktiske aktivitetar eller eiga læring.
I læreplanen finner vi informasjon om hva elevene skal lære på skolen. Hvert skolefag har en læreplan som beskriver hovedområder og kompetansemål i faget.
Læreplanen mener at det er viktig at elevene opplever læring i matematikk som en prosess. Selv om matematikk er et fag som til en viss grad har en gitt struktur der kunnskapene bygger på hverandre, åpner faget allikevel for fleksible tilnærmingsmåter og ulik fordypning. Matematikk har en sentral rolle innenfor er rekke fagområder på skolen.
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn Dette er en oversettelse av den fastsatte læreplanteksten. Læreplanen er fastsatt på nynorsk. Fastsatt som forskrift av Kunnskapsdepartementet 15.11.2019. Eksamensordning fastsatt av Kunnskapsdepartementet 29.06.2020. Gjelder fra 01.08.2020 Læreplan i matematikk 1.–10. trinn Læreplankode: MAT01-05 Side 2 av 15
Læreplan i matematikk fellesfag Læreplankode: MAT1-04 Side 2 av 14 Føremål Matematikk er ein del av den globale kulturarven vår. Mennesket har til alle tider brukt og utvikla matematikk for å systematisere erfaringar, for å beskrive og forstå samanhengar i naturen og i samfunnet og for å utforske universet.
11.08.2020 · Læringsressurser tilpasset ny læreplan. 11.08.2020. Hos oss finner du læringsressurser som er tilpasset de nye læreplanene. Endelig er den nye læreplanen her, og arbeidet med å sette seg inn i overordnet del, kjerneelementer og kompetansemål er i gang. Ved Matematikksenteret har vi jobbet en god stund med å utvikle nytt innhold og ...
Kompetansemål etter matematikk R1. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. planlegge. Å planlegge er å lage en framdrift for å nå et mål. Planen beskriver hvordan vi har tenkt å gå fram for å oppnå målet, og kan vise sammenhengen mellom aktiviteter, gjennomføring og mål. og.
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P) Læreplankode: MAT08-01 Side 3 av 18 innsikt i korleis dei skal bruke matematikk i ulike situasjonar, både i og utanfor faget. Resonnering og argumentasjon Resonnering i matematikk P handlar om å kunne følgje, vurdere og forstå matematiske tankerekkjer.