Du lette etter:

lk20 matematikk

Matematikk T (MAT09‑01) Kompetansemål og vurdering - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Kompetansemål etter matematikk 1T · formulere og løse problemer ved hjelp av algoritmisk tenkning, ulike problemløsingsstrategier, digitale verktøy og ...
LK20 - lndc.us
lndc.us › koxivoqy
LK20 spireserien. Matematikk etter 4. Lage algoritmar og uttrykkje dei ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer. Lage rekneuttrykk til praktiske situasjonar og finne praktiske situasjonar som passar til oppgitte rekneuttrykk. Modellere situasjonar frå sin eigen kvardag og forklare tenkjemåtane sine. Søkeresultat
Sinus matematikk 1P, 1T, 2P (Fagfornyelsen LK20 ...
https://www.cappelendammundervisning.no/verk/sinus-matematikk--1p-1t...
coSinus digital matematikk til fagfornyelsen (LK20) coSinus er et digitalt læremiddel med alt teoristoffet fra Sinus-lærebøkene integrert. Elevene får interaktive oppgaver med hint og tilbakemeldinger, videoleksjoner, animasjoner og selvrettende tester.
Sinus matematikk R1, S1, R2, S2 (Fagfornyelsen LK20 ...
https://www.cappelendammundervisning.no/verk/sinus-matematikk-r1-s1-r2-s2...
Om læreverket Sinus matematikk R1, S1, R2, S2 (Fagfornyelsen LK20) Sinus-læreverket er et engasjerende og helheldekkende læreverk til programfag matematikk i videregående skole og er utviklet til ny læreplan i faget i forbindelse med fagfornyelsen (LK20). Sinus legger vekt på utforskning og dybdelæring i matematikk.
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 teoretisk ... - Udir
https://www.udir.no › lk20 › mat09-01
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 teoretisk (matematikk T) (MAT09‑01) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet ...
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P ...
https://www.udir.no/lk20/mat08-01
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P) (MAT08‑01) Bokmål. Nynorsk. Davvisámegiella. Læreplan i Matematikk P (MAT08‑01) - Nynorsk, PDF. Kopier. Til overordna del.
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) - Udir
https://www.udir.no › mat1-04
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04). Utgått. Denne læreplanen er utgått. Nye versjoner: Matematikk 1–10 - MAT01-05 · Matematikk P - MAT08-01
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen. Ressursar for alle faga.
Kjerneelementer - Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05)
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Utforsking i matematikk handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane. Problemløysing i matematikk handlar om at elevane utviklar ein metode for å løyse eit problem dei ikkje kjenner frå før.
Hva er nytt i matematikk? - Udir
https://www.udir.no › fagspesifikk-stotte › nytt-i-fagene
Elevene skal bli gode problemløsere og forstå hvordan matematikk henger tett sammen med andre fag.
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Kompetansemål etter 2. trinn. Å samanlikne er å undersøke likskapar og skilnader mellom to eller fleire forhold. Å reflektere er å undersøke og tenkje gjennom ulike sider ved eigne eller andre sine handlingar, haldningar og idear. Vi kan òg reflektere over eit saksforhold, praktiske aktivitetar eller eiga læring.
LK20 - shishlov.info
shishlov.info › 9733-1
Matematikk etter 5. Lage og programmere algoritmar med bruk av variablar, vilkår og lykkjer. Christian kakekrigen. Representere brøkar på ulike måtar og omsetje mellom dei ulike representasjonane. Utvikle og bruke ulike strategiar for rekning med positive tal og brøk og forklare tenkjemåtane sine. Fagfornyelsen (LK20) Fagsnakk. Matematikk ...
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - Udir
https://www.udir.no › lk20 › mat01-05
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01‑05) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet og innføring ...
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - udir.no
https://www.udir.no/lk20/mat01-05
Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen
Kompetansemål etter matematikk 1T-Y for naturbruk ...
https://www.udir.no/lk20/his01-03/kompetansemaal-og-vurdering/kv38
Standpunktkarakteren skal være uttrykk for den samlede kompetansen eleven har i matematikk ved avslutningen av opplæringen etter matematikk 1T-Y for naturbruk. Læreren skal planlegge og legge til rette for at elevene får vist kompetansen sin på varierte måter som inkluderer forståelse, refleksjon og kritisk tenkning, i ulike sammenhenger.
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk ... - Udir
https://www.udir.no › lk20 › mat08-01
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P) (MAT08‑01) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet ...
Læreplan i matematikk for realfag (matematikk R) (MAT03-02)
https://www.udir.no › lk20 › mat03-02
Våre nettsider bruker informasjonskapsler (cookies). Les mer om hvordan vi bruker dem og hvordan du kan blokkere dem i vår personvernerklæring.
Kompetansemål etter 5. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse i matematikk. Elevane viser og utviklar kompetanse i faget på 5. trinn når dei utforskar og reflekterer over ulike matematiske omgrep, representasjonar og strategiar i arbeid med brøk og uformell løysing av likningar og ulikskapar.
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn - udir.no
data.udir.no › kl06 › v201906
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn Læreplankode: MAT01-05 Side 3 av 15 i andre situasjonar. Anvendingar i matematikk handlar om at elevane skal få innsikt i korleis dei skal bruke matematikk i ulike situasjonar, både i og utanfor faget. Resonnering og argumentasjon Resonnering i matematikk handlar om å kunne følgje, vurdere og forstå
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
https://www.udir.no/lk20/mat01-05/kompetansemaal-og-vurdering/kv20
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse i matematikk. Elevane viser og utviklar kompetanse i faget på 1. og 2. trinn når dei får eksperimentere med og beskrive ulike eigenskapar og strukturar i tal- og figurmønster i utforskande leik, kunst og kvardagssituasjonar.