Du lette etter:

læreplanen i matematikk

Kompetansemål etter 3. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Kompetansemål etter 3. trinn. Å utvikle kan vere å designe, skape, modellere eller utforme nye metodar, eit produkt eller ei teneste. Å bruke vil seie at vi gjer oss nytte av noko eller utfører ei handling for å oppnå eit mål. Å bruke hengjer nært saman med å nytte, forstått som å gjere bruk av, ta i bruk, for eksempel ein metode ...
Læreplan i matematikk fellesfag 2P-Y, Vg3 påbygging til ...
data.udir.no › kl06 › MAT6-03
Læreplanen gjev saman med anten fellesfaget 1P-Y eller 1T-Y generell studiekompetanse i matematikk. Denne læreplanen er for elevar i yrkesfaglege utdanningsprogram og dei som har fagbrev, sveinebrev eller yrkeskompetanse, og som ynskjer generell studiekompetanse. Oversikt over hovudområda: Fellesfag Hovudområde
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-03) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/MAT1-03
Denne læreplanen har utgått. Gyldighet Gjeldende læreplan Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) Gjelder fra: 1.8.2013 Gjelder til: 31.7.2021 …
Bevisrelaterte kompetanser i læreplanen LK20 for matematikk ...
https://utdanningsforskning.no › artikler › bevisrelaterte...
Bevis inngår som en del av et kjerneelement i faget i den nye læreplanen i matematikk for grunnskolen. Denne studien ser nærmere på hvordan ...
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) - Udir
https://www.udir.no › mat1-04
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04). Utgått. Denne læreplanen er utgått. Nye versjoner: Matematikk 1–10 - MAT01-05 · Matematikk P - MAT08-01
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/MAT1-04
Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) Utgått. Denne læreplanen er utgått. Nye versjoner: Matematikk 1–10 - MAT01-05. Matematikk P - MAT08-01. Matematikk T - MAT09-01. Gjeldende læreplan. Læreplan i matematikk fellesfag (MAT1-04) Gjelder fra: 1.8.2013 Gjelder til: 31.7.2021.
Læreplan for matematikk 1P (praktisk) - Vilbli.no
https://www.vilbli.no › v.st › v.mat08-01
Matematikk P er eit sentralt fag for å kunne forstå og beskrive forhold og samanhengar i samfunnet gjennom matematisk modellering. Matematikk P skal bidra til ...
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - udir.no
https://www.udir.no/lk20/mat01-05
Støtte til læreplanen. Ressursar for dette faget. Hva er nytt i matematikk? Sluttvurdering i matematikk etter 10. trinn våren 2022 Kjennetegn på måloppnåelse Aktuelle nettsteder – matematikk Retting i læreplanen. Ressursar for alle faga. Hvordan ta i bruk nye læreplaner? Sosial læring gjennom arbeid med fag.
Kompetansemål etter 5. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse i matematikk. Elevane viser og utviklar kompetanse i faget på 5. trinn når dei utforskar og reflekterer over ulike matematiske omgrep, representasjonar og strategiar i arbeid med brøk og uformell løysing av likningar og ulikskapar.
Bevisrelaterte kompetanser i læreplanen LK20 for ...
https://utdanningsforskning.no/artikler/2020/bevisrelaterte...
13.11.2020 · Denne trenden gjenspeiles også i den norske læreplanen LK20 i matematikk, som gjelder fra august 2020 ( Kunnskapsdepartementet, 2019 ), der Resonnering og argumentasjon er et av kjerneelementene i matematikkfaget.
Kjerneelementer - Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05)
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Kjerneelementer - Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) Matematikk 1–10 (MAT01‑05) Kjerneelement Utforsking og problemløysing Utforsking i matematikk handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane.
Lokal læreplan – matematikk 1. trinn - Minskole.no -
https://minskole.no › DynamicContent › Documents
Lokal læreplan – matematikk 1. trinn. Lærebok: Multi. Antall uker. Tema: Sortering. Læringsstrategi ... læreplanen). Kunne telje til 100, dele opp og byggje ...
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i matematikk 1.–10 ...
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Kompetansemål etter 2. trinn. Å samanlikne er å undersøke likskapar og skilnader mellom to eller fleire forhold. Å reflektere er å undersøke og tenkje gjennom ulike sider ved eigne eller andre sine handlingar, haldningar og idear. Vi kan òg reflektere over eit saksforhold, praktiske aktivitetar eller eiga læring.
Læreplanen i matematikk på tre minutter - Solneset skole
http://solneset.tromsoskolen.no › ...
I læreplanen finner vi informasjon om hva elevene skal lære på skolen. Hvert skolefag har en læreplan som beskriver hovedområder og kompetansemål i faget.
Hva skal elevene lære i matematikk? – elevsiden
https://www.elevsiden.no/matematikk/hva-skal-elevene-laere-i-matematikk
Læreplanen mener at det er viktig at elevene opplever læring i matematikk som en prosess. Selv om matematikk er et fag som til en viss grad har en gitt struktur der kunnskapene bygger på hverandre, åpner faget allikevel for fleksible tilnærmingsmåter og ulik fordypning. Matematikk har en sentral rolle innenfor er rekke fagområder på skolen.
Matematikk 1–10 (MAT01‑05) Kompetansemål og vurdering
http://79.171.85.195 › kompetansemaal-og-vurdering
Støtte til læreplanen. Støtte til læreplanen ... Underveisvurderingen skal bidra til å fremme læring og til å utvikle kompetanse i matematikk.
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn - udir.no
https://data.udir.no/kl06/v201906/laereplaner-lk20/MAT01-05.pdf?lan…
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn Dette er en oversettelse av den fastsatte læreplanteksten. Læreplanen er fastsatt på nynorsk. Fastsatt som forskrift av Kunnskapsdepartementet 15.11.2019. Eksamensordning fastsatt av Kunnskapsdepartementet 29.06.2020. Gjelder fra 01.08.2020 Læreplan i matematikk 1.–10. trinn Læreplankode: MAT01-05 Side 2 av 15
Læreplan i matematikk fellesfag - udir.no
https://data.udir.no/kl06/MAT1-04.pdf
Læreplan i matematikk fellesfag Læreplankode: MAT1-04 Side 2 av 14 Føremål Matematikk er ein del av den globale kulturarven vår. Mennesket har til alle tider brukt og utvikla matematikk for å systematisere erfaringar, for å beskrive og forstå samanhengar i naturen og i samfunnet og for å utforske universet.
Læringsressurser tilpasset ny læreplan | Matematikksenteret
https://www.matematikksenteret.no/nyheter/læringsressurser-tilpasset...
11.08.2020 · Læringsressurser tilpasset ny læreplan. 11.08.2020. Hos oss finner du læringsressurser som er tilpasset de nye læreplanene. Endelig er den nye læreplanen her, og arbeidet med å sette seg inn i overordnet del, kjerneelementer og kompetansemål er i gang. Ved Matematikksenteret har vi jobbet en god stund med å utvikle nytt innhold og ...
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01-05) - Udir
https://www.udir.no › mat01-05
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn (MAT01‑05) · Om faget · Kompetansemål og vurdering · Vurderingsordning · Fagkoder · Timetall · Gyldighet og innføring ...
Kompetansemål etter matematikk R1 - Læreplan i matematikk ...
https://www.udir.no/lk20/mat03-02/kompetansemaal-og-vurdering/kv293
Kompetansemål etter matematikk R1. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. planlegge. Å planlegge er å lage en framdrift for å nå et mål. Planen beskriver hvordan vi har tenkt å gå fram for å oppnå målet, og kan vise sammenhengen mellom aktiviteter, gjennomføring og mål. og.
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P)
data.udir.no › kl06 › v201906
Læreplan i matematikk fellesfag vg1 praktisk (matematikk P) Læreplankode: MAT08-01 Side 3 av 18 innsikt i korleis dei skal bruke matematikk i ulike situasjonar, både i og utanfor faget. Resonnering og argumentasjon Resonnering i matematikk P handlar om å kunne følgje, vurdere og forstå matematiske tankerekkjer.