Du lette etter:

rikstv feilkode ca 5

Ingen tilgang | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/godkjente-mottakere/smart-boks-pvr/...
Ingen tilgang 8, 9 og 12. Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene: Manglende betaling. Har abonnementet vært stoppet pga. manglende betaling, tar det 4 virkedager etter betaling før tilgangen kommer tilbake. Du mangler abonnement på gjeldende kanal.
Ingen tilgang | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › godkjente-mottakere
Ingen tilgang 8, 9 og 12. Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene: Manglende betaling. Har abonnementet vært stoppet pga. manglende betaling, tar det 4 virkedager etter betaling før tilgangen kommer tilbake. Du mangler abonnement på gjeldende kanal.
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg...
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
SYS 5 og 6 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-bruker-smart-boks › sys-5-...
Hvis du får SYS-5 eller 6 betyr det at noe i kundeforholdet eller programkortet ikke er registrert riktig. Det kan være mange grunner til det, ...
Jeg bruker SMART-boks | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-far-en-feilmelding › jeg-bru...
Jeg bruker SMART-boks. Hvilken feilmelding får du? "Ingen tilgang" · Svakt eller manglende signal · "Feil i kommunikasjon med kort" · Feilmelding CA-4, CA-5 ...
Kontakt RiksTVs kundeservice | RiksTV
www.rikstv.no › kontakt
Trenger du hjelp eller bare ønsker å komme i kontakt med RiksTV og vårt kundesenter, finner du all informasjonen du trenger her. Vi er her for deg 365 dager i året.
Jeg bruker SMART-boks | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg...
Feilmelding CA-4, CA-5 og CA-9 NET-feilmelding NET-1 NET-2 NET-3 NET-4 SYS-feilmelding SYS-1 og 10 SYS-2,3 og 8 SYS-4 og 7 SYS 5 og 6 SYS-12 Annet "Ikke tilkoblet internett" Jeg får ingen av disse feilmeldingene Jeg finner ikke feilmeldingen og har SMART-boks III ...
Én pris - TV flere steder | RiksTV
www.rikstv.no
Med RiksTV får du god underholdning for hele familien. Med én pris får du TV flere steder, med tilgang til strømmetjenester og nett-TV.
Kontakt RiksTVs kundeservice | RiksTV
https://www.rikstv.no/kontakt
Trenger du hjelp eller bare ønsker å komme i kontakt med RiksTV og vårt kundesenter, finner du all informasjonen du trenger her. Vi er her for deg 365 dager i året.
Feilmeldinger | RiksTV
https://www.rikstv.no › feilsok › feilmeldinger2
Det står et annet kort i kortleseren, for eksempel feil RiksTV programkort, et Canal Digital programkort eller annet. Kortet er ikke satt inn / No card inserted.
Jeg får en feilmelding | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
Feilmelding "ingen tilgang" | RiksTV
https://www.rikstv.no › faq › helt-ny-kunde › feilmeldi...
Sett TV-en på en betalingskanal (f.eks. TV 2) og la den stå på samme kanal i inntil 15 minutter (ikke bytt kanal, da kan det ta lenger tid), så skal kanalene ...
Problemer med tilgang | RiksTV
https://www.rikstv.no › smart-boks-iii-pvr › feilsok › pr...
Ingen tilgang 4, 5, 6, 8, 9 og 12 · Du har endret kanaler i Favoritter-pakken · Du har bestilt et Premium-abonnement · Du har gjenåpnet abonnementet ditt etter en ...
Ingen tilgang | RiksTV
https://www.rikstv.no › smart-boks-pvr › feilsok › inge...
Ingen tilgang 4, 5 og 6. Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene:.
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no › det-virker-ikke-som-det-skal › j...
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
Jeg mangler kanaler | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg-m...
Jeg mangler kanaler. Husk også at flere av kanalene våre er kun tilgjengelige når man er tilkoblet internett - du kan se hele oversikten på kanallisten vår. For å få tilgang må du koble dekoderen til internett . Dersom du ikke har internett, eller ser TV med en kortleser rett i TV, får du ikke tilgang til disse kanalene.
Hei,får feilkilde CA-5, noen kanaler... - Ann Kristin ...
https://www.facebook.com/rikstv/posts/10157199102474329
Hei,får feilkilde CA-5, noen kanaler blei plutselig bare borte. Tv2,tv3 osv.???
Jeg mangler kanaler | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Jeg mangler kanaler. Husk også at flere av kanalene våre er kun tilgjengelige når man er tilkoblet internett - du kan se hele oversikten på kanallisten vår. For å få tilgang må du koble dekoderen til internett . Dersom du ikke har internett, eller ser TV med en kortleser rett i TV, får du ikke tilgang til disse kanalene.
Feilmeldinger | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › neotion › feilsok
Valg 2: Programkort, abonnementsstatus, viser sone 1 og 2. Trykk ok for å få frem sone 3 og 4, ok for sone 5 og 6. Fant du det du lette etter?
Feilmeldinger | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › godkjente-mottakere
Menyer, Conditional access, Conax CSP CIPLUS CAM, informasjon, 2 valg: Valg 1: Modul – 2 valg: Neotion viser Serienr. Conax CSP CIPLUS CAM viser Chip-ID (11 siffer) og kortnummer (12 siffer) Valg 2: Programkort, abonnementsstatus, viser sone 1 og 2. Trykk ok for å få frem sone 3 og 4, ok for sone 5 og 6.
Jeg mangler kanaler | RiksTV
https://www.rikstv.no › det-virker-ikke-som-det-skal › j...
Har du kun NRK-kanalene eller mangler du alle kanalene. Her finner du hjelpen du behøver.
Jeg bruker SMART-boks | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Feilmelding CA-4, CA-5 og CA-9 NET-feilmelding NET-1 NET-2 NET-3 NET-4 SYS-feilmelding SYS-1 og 10 SYS-2,3 og 8 SYS-4 og 7 ...
Hva er det som ikke virker? | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-...
Mangler du kanaler eller hakker bildet på TV-en? Feil eller problemer med ditt utstyr, tv-kanaler eller annet? Her finner du hjelp.