Du lette etter:

rikstv feilmelding z 14

Z-14 - RiksTV
www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-14
Z-14. Denne feilmeldingen kommer på kanaler som strømmes over internett. Vi har erfart at det som oftest løses ved å slette kanallisten og ta et nytt kanalsøk. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å slette kanallisten og ta strømløs på dekoderen.
Hva er det som ikke virker? | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Jeg får en feilmelding Bildet hakker eller fryser TV-en er helt svart Dekoder reagerer ikke ... Her finner du alle RiksTV-godkjente mottakere, IDTV-er og kortlesere.
Senderstatus | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › sjekk-senderstatus
Senderstatus. - finn status på sender i ditt område. Sjekk senderstatus hos NTV (åpnes i nytt vindu). Fant du det du lette etter?
RiksTV - Vi har en stor feil hos TV2. Feilretting pågår....
https://nb-no.facebook.com › rikstv › posts › vi-har-en-...
Grunnen til at vi Rikstv-kundene ikke har tv2-kanalene er pga en feil, grunnen til a CD-kundene ... Tv 2 er borte igjen ikke første gang får feilkode (z-14).
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/nytt-feilsok/det...
Jeg får en feilmelding På TV; For borettslag; For bedrift; For institusjon; Jobb her; Kontakt oss; TV-kanaler
Hva er det som ikke virker? - RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal
Brukerveiledninger. Her finner du alle RiksTV-godkjente mottakere, IDTV-er og kortlesere.
Z-10 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-10
Dette skyldes en kommunikasjonsfeil mot avspillingsserveren. Ta strømmen på dekoder og router i minst 30 sekunder. Hjelper ikke dette, ta en fabrikkinnstilling ...
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no/.../jeg-far-en-feilmelding
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
Hva er det som ikke virker? | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-...
Mangler du kanaler eller hakker bildet på TV-en? Feil eller problemer med ditt utstyr, tv-kanaler eller annet? Her finner du hjelp.
Én pris - TV flere steder | RiksTV
www.rikstv.no
Med RiksTV får du god underholdning for hele familien. Med én pris får du TV flere steder, med tilgang til strømmetjenester og nett-TV.
Jeg har SMART-boks III - RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Jeg har SMART-boks III | RiksTV. Kundeservice. Det virker ikke som det skal. Jeg får en feilmelding. Jeg bruker SMART-boks.
Senderstatus | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg-m...
Senderstatus. 1. Sjekk status på sender. Det første du må gjøre er å sjekke status på din sender - altså at du faktisk mottar signaler til din antenne. Er det feil på senderen, må du nok vente på feilretting. Våre beste folk jobber imidlertid med saken. Sjekk senderstatus nå. 2.
Z-11 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-11
Denne feilmeldingen kommer oftest når du ser på kanaler som sendes over antenne via bakkenettet. Her anbefaler vi at du tar strømløs og så et nytt kanalsøk.
Senderstatus | RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Senderstatus. 1. Sjekk status på sender. Det første du må gjøre er å sjekke status på din sender - altså at du faktisk mottar signaler til din antenne. Er det feil på senderen, må du nok vente på feilretting. Våre beste folk jobber imidlertid med saken. Sjekk senderstatus nå. 2.
Jeg bruker SMART-boks - RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
SYS-feilmelding SYS-1 og 10 SYS-2,3 og 8 SYS-4 og 7 SYS 5 og 6 SYS-12 Annet "Ikke tilkoblet internett" Jeg får ingen av disse feilmeldingene Jeg finner ikke ...
Noe gikk galt | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-bruker-rikstv-strommeboks
Dette er en generell feilmelding som kan komme av flere ting: Sjekk om andre apper fungerer og at du har tilkobling til internett.
Jeg har SMART-boks III | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-far-en-feilmelding › jeg-har...
Jeg har SMART-boks III. Velg feilmeldingen du ser under: Z-10 · Z-11 · Z-14 · HDCP · Rescue Mode. Fant du det du lette etter?
Z-14 | RiksTV
https://www.rikstv.no/.../jeg-bruker-smart-boks/jeg-har-smart-boks-iii/z-14
Z-14. Denne feilmeldingen kommer på kanaler som strømmes over internett. Vi har erfart at det som oftest løses ved å slette kanallisten og ta et nytt kanalsøk. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å slette kanallisten og ta strømløs på dekoderen.
Jeg har SMART-boks III | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg...
Jeg har SMART-boks III | RiksTV. Kundeservice. Det virker ikke som det skal. Jeg får en feilmelding. Jeg bruker SMART-boks.
Driftsstatus | RiksTV
https://www.rikstv.no › status
Nylig løste feil: Utfordringer med RiksTV appen. Vi opplever problemer med enkelte kanaler, der kanalen enten ikke lastes inn, eller forsvinner fra appen.
Z-10 | RiksTV
www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-10
Dette skyldes en kommunikasjonsfeil mot avspillingsserveren. Ta strømmen på dekoder og router i minst 30 sekunder. Hjelper ikke dette, ta en fabrikkinnstilling på dekoder. Du finner alle veiled