Du lette etter:

rikstv feilmelding z 10

Jeg bruker SMART-boks - RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
SYS-feilmelding SYS-1 og 10 SYS-2,3 og 8 SYS-4 og 7 SYS 5 og 6 SYS-12 Annet "Ikke tilkoblet internett" Jeg får ingen av disse feilmeldingene Jeg finner ikke ...
Jeg mangler kanaler | RiksTV
https://www.rikstv.no › det-virker-ikke-som-det-skal › j...
Dersom du ikke har internett, eller ser TV med en kortleser rett i TV, får du ikke tilgang til disse kanalene. Men du kan alltid se kanalene du abonnerer på ...
Z-10 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-10
Dette skyldes en kommunikasjonsfeil mot avspillingsserveren. Ta strømmen på dekoder og router i minst 30 sekunder. Hjelper ikke dette, ta en fabrikkinnstilling ...
Jeg har SMART-boks III - RiksTV
www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-som
Jeg har SMART-boks III | RiksTV. Kundeservice. Det virker ikke som det skal. Jeg får en feilmelding. Jeg bruker SMART-boks.
Z-10 | RiksTV
https://www.rikstv.no/.../jeg-bruker-smart-boks/jeg-har-smart-boks-iii/z-10
Z-10 | RiksTV Kundeservice Det virker ikke som det skal Jeg får en feilmelding Jeg bruker SMART-boks Jeg har SMART-boks III Z-10 Dette skyldes en kommunikasjonsfeil mot avspillingsserveren. Ta strømmen på dekoder og router i minst 30 sekunder. Hjelper ikke dette, ta en fabrikkinnstilling på dekoder. Du finner alle veiledninger her
Noe gikk galt | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-bruker-rikstv-strommeboks
Dette er en generell feilmelding som kan komme av flere ting: Sjekk om andre apper fungerer og at du har tilkobling til internett.
RiksTV - Posts | Facebook
www.facebook.com › rikstv › posts
RiksTV. 53,488 likes · 176 talking about this. RiksTV er en norsk TV-distributør og strømmetjeneste. Få tips til hva du bør bruke TV-tiden din på.
Z-11 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-11
Denne feilmeldingen kommer oftest når du ser på kanaler som sendes over antenne via bakkenettet. Her anbefaler vi at du tar strømløs og så et nytt kanalsøk.
Jeg får feilmelding «ikke tilkoblet internett» | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/faq1/jeg-far-feilmelding-ikke...
Jeg får feilmelding «ikke tilkoblet internett» Har du koblet dekoderen din til internett via kabel, nettbro eller trådløst nettverk? For å få tilgang til alle tjenester og TV-kanaler i underholdningsportalen må du koble dekoderen din til internett. Veiledning for SMART-boks. Veiledning for SMART-boks II.
SYS-1 og 10 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-bruker-smart-boks › sys-1-...
Oi, denne feilmeldinger betyr at vi sliter litt med å hente inn strømmer med innhold til deg. Dette gjelder flere og vi er på saken. Har du ...
Hva er det som ikke virker? | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › det-virker-ikke-...
Hva er det som ikke virker? · Velg kategori: · Jeg mangler kanaler · Jeg får en feilmelding · Bildet hakker eller fryser · TV-en er helt svart · Dekoder reagerer ikke.
Ingen tilgang | RiksTV
https://www.rikstv.no › smart-boks-pvr › feilsok › inge...
Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene: Du har endret kanaler i Favoritter-pakken ...
RiksTV - Wikipedia
en.wikipedia.org › wiki › RiksTV
RiksTV (formerly NTV Pluss) is the distributor of pay television in the Norwegian digital terrestrial television network. Except for NRK1, NRK2, NRK3 / NRK Super and the NRK radio channels, all broadcasts in the Norwegian DTT network are encrypted. The channels that are broadcast in the RiksTV packages are selected by RiksTV themselves.
Feilmeldinger | RiksTV
https://www.rikstv.no › kundeservice › neotion › feilsok
Står kortet feil vei? Har kunden satt i feil kort? Sjekk programkortnummeret i ICC. Menyer, Conditional access, Conax CSP CIPLUS CAM, informasjon, 2 valg: Valg ...
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no/.../jeg-far-en-feilmelding
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
Z-14 | RiksTV
https://www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-14
Denne feilmeldingen kommer på kanaler som strømmes over internett. Vi har erfart at det som oftest løses ved å slette kanallisten og ta et nytt kanalsøk.
Jeg får en feilmelding | RiksTV
www.rikstv.no › jeg-far-en-feilmelding
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.
Én pris - TV flere steder | RiksTV
www.rikstv.no
Med RiksTV får du god underholdning for hele familien. Med én pris får du TV flere steder, med tilgang til strømmetjenester og nett-TV.
Senderstatus | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/jeg-m...
Senderstatus. 1. Sjekk status på sender. Det første du må gjøre er å sjekke status på din sender - altså at du faktisk mottar signaler til din antenne. Er det feil på senderen, må du nok vente på feilretting. Våre beste folk jobber imidlertid med saken. Sjekk senderstatus nå. 2.
Z-10 | RiksTV
www.rikstv.no › jeg-har-smart-boks-iii › z-10
Z-10 | RiksTV Kundeservice Det virker ikke som det skal Jeg får en feilmelding Jeg bruker SMART-boks Jeg har SMART-boks III Z-10 Dette skyldes en kommunikasjonsfeil mot avspillingsserveren. Ta strømmen på dekoder og router i minst 30 sekunder. Hjelper ikke dette, ta en fabrikkinnstilling på dekoder. Du finner alle veiledninger her
Jeg bruker SMART-boks - RiksTV
https://www.rikstv.no/.../jeg-far-en-feilmelding/jeg-bruker-smart-boks
NET-feilmelding NET-1 NET-2 NET-3 NET-4 SYS-feilmelding SYS-1 og 10 SYS-2,3 og 8 SYS-4 og 7 SYS 5 og 6 SYS-12 Annet "Ikke tilkoblet internett" Jeg får ingen av disse feilmeldingene Jeg finner ikke feilmeldingen og har SMART-boks III På TV; For borettslag; For bedrift; For ...
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no/kundeservice/det-virker-ikke-som-det-skal/nytt-feilsok/det...
Jeg får en feilmelding På TV; For borettslag; For bedrift; For institusjon; Jobb her; Kontakt oss; TV-kanaler
Jeg får en feilmelding | RiksTV
https://www.rikstv.no › det-virker-ikke-som-det-skal › j...
Har du en SMART-boks eller bruker du en kortleser? Se her for typiske feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg å fikse opp i problemet.