Du lette etter:

ms vesterålen 1950

1950 – M/S Vesterålen - Hurtigrutene.no
https://hurtigrutene.stormposten.no › ...
I juni 1983 ble skipet solgt til Northern Shipping AS og omdøpt til MS «Ralen». I april 1984 fikk hun nye eiere da Fekete & Co. i Tønsberg kjøpte henne og ga ...
Hurtigruten: VESTERÅLEN (1950) - Sjöfart/net i 2021 - Pinterest
https://www.pinterest.se › ... › Vattenskotrar › Fartyg
Styrbord skipsside med mønjeflekker. M/S Ilmatar ble kjøpt av Vesteraalens Dampskipsselskap for å drive cruisefart i europeisk farvann. Skipet var tidligere ...
M/S VESTERÅLEN (1950)
https://faktaomfartyg.se/vesteralen_1950.htm
M/S VESTERÅLEN. Byggd 1950 av Cantieri Naval dell Adriatico, Ancona, Italien. Varvsnummer. 231. Dimensioner. 81,80 x 12,50 x 4,30 m. Brt/ Dwt. 2095/ 560.
Hurtigruten 120 år | Fra pizzaens land - Lofotposten
https://www.lofotposten.no › hurtigruten-120-ar › fra-p...
MS Vesterålen - grunnstøttei havna i Svolvær, mens den var på vei ... 11. april 1950 ble MS «Vesterålen» satt inn i hurtigrutetrafikk på ...
Hurtigrutas historie - .: Sør Gjæslingan :.
http://www.sor-gjaeslingan.no › Hurtigrutas-historie
Det var MS Erling Jarl, MS Midnatsol, MS Vesterålen og MS Sanct Svithun. De ble levert i 1949 og 1950. Fra 1953 ble det igjen daglige avganger fra Bergen.
MS «Vesterålen» (1950) - Wikipedia
https://no.wikipedia.org › wiki › MS_«Vesterålen»_(19...
MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona.
1950 ms vesterålen (3) (nar100195001) - skipshistorie
https://skipshistorie.net › Narvik › Tekster › NAR10019...
1950 MS VESTERÅLEN (3) (NAR100195001). Type: Motorskip, passasjer/tørrlast, motor ship, passenger/dry cargo. Off.no: 5379145. Flagg (flag):.
MS «Nordlys» (1951) – Wikipedia
no.wikipedia.org › wiki › MS_«Nordlys»_(1951)
MS «Nordlys» (kallesignal LAHB) var et hurtigruteskip som ble overlevert rederiet Det Bergenske Dampskibsselskab (BDS) 12. mai 1951. Skipet var byggnummer 91 ved Aalborg Værft i Danmark, og kostet 8,5 millioner kroner.
MS «Vesterålen» (1950) - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/no/MS_«Vesterålen»_(1950)
14.11.2021 · MS «Vesterålen» var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona. Skipet ble overlevert Vesteraalens Dampskibsselskab i mars 1950, og ble som tredje nybygde hurtigruteskip etter krigen satt inn i trafikk 11. april 1950. MS «Vesterålen» seilte i fast rotasjon som hurtigrute i perioden 1950 til …
MS Vesterålen 1950 - ByggHobby.no
https://www.bygghobby.no › ms-vesteralen-1950
... av kopper med trykk Retrokoppen man husker fra barndommen! Koppen er laget i metall og er praktisk talt uknuselig. MS Vesterålen 1950 Koppen er lett.
MS «Vesterålen» (1950) – Wikipedia
https://no.wikipedia.org/wiki/MS_«Vesterålen»_(1950)
Denne artikkelen omhandler det tidligere hurtigruteskipet fra 1950. For andre skip med samme navn, se «Vesterålen» (skip). MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona. Skipet ble overlevert
MS «Gann» – Wikipedia
no.wikipedia.org › wiki › MS_«Gann»
MS «Gann», tidligere MS «Narvik», er et tidligere hurtigruteskip som ble overlevert Ofotens Dampskibsselskab i desember 1982.Skipet ble bygd ved Aker Trøndelag og hadde en kjøpesum på 159 millioner kroner.
Wikizero - MS «Vesterålen» (1950)
https://www.wikizero.com/no/MS_«Vesterålen»_(1950)
MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona.Skipet ble overlevert Vesteraalens Dampskibsselskab i mars 1950, og ble som tredje nybygde hurtigruteskip etter krigen satt inn i trafikk 11. april 1950. MS «Vesterålen» seilte i fast rotasjon som hurtigrute i perioden 1950 til …
MS «Vesterålen» (1950) - no.LinkFang.org
https://no.linkfang.org/wiki/MS_«Vesterålen»_(1950)
MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona.Skipet ble overlevert Vesteraalens Dampskibsselskab i mars 1950, og ble som tredje nybygde hurtigruteskip etter krigen satt inn i trafikk 11. april 1950. MS «Vesterålen» seilte i fast rotasjon som hurtigrute i perioden 1950 til …
schiffe:ms_vesteralen_1950 [HurtigWiki]
hurtigwiki.de/schiffe/ms_vesteralen_1950
Die MS VESTERÅLEN war eines von vier Schiffen die hier gebaut wurden und später als Italienschiffe oder auch als Klippfisk-Schiffe bezeichnet wurden, da ein Teil der Kaufsumme von 9,66 Mill. Kronen in Stockfisch bezahlt wurde. Ab 11.04.1950 in der Hurtigrute, löst die Hadsel ab. 1962 für Brandschutzumbauten zur Werft nach Trondheim.
Hurtigruten "Vesterålen" på tur ut Toppsundet. - DigitaltMuseum
https://digitaltmuseum.no › hurtigruten-vesteralen-pa-tu...
MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i ...
MS «Vesterålen» (1950) – Wikipedia
https://no.wikidark.org/wiki/MS_«Vesterålen»_(1950)
07.05.2021 · MS «Vesterålen» (kallesignal LHUQ) var et hurtigruteskip bygd i 1950 med byggnummer 231 ved det italienske verftet Cantieri Naval Riuniti i Ancona. Skipet ble overlevert Vesteraalens Dampskibsselskab i mars 1950, og ble som tredje nybygde hurtigruteskip etter krigen satt inn i trafikk 11. april 1950.