MUSIKKLÆRERROMMET - Musikk i Skolen
www.musikkiskolen.no › musikklarerrommetVelkommen til. Musikklærerrommet! Vi som holder til her inne er en gruppe Oslo-baserte musikklærere som kaller oss for Musikklærerbasen, initiert av Musikk i Skolen. Vi jobber i ulike grunnskoler over hele byen. Annenhver måned eller oftere møtes vi for å drøfte og gi tilbakemeldinger på virksomheten til Musikk i Skolen, i tillegg til ...
HØSTEN 2021
www.showskolen.com › INFO_hoesten 2021-616.40-17.10 Musikklek 3-4 år Kl 09.15 Kl 10.30 Ta med selv: juleklær, pyntet til jul 17.10-17.40 Miniballett 5-6 år Kl 11.45 Kl 13.00 Får låne: røde tutu + reinsdyrhorn Ta med selv: hvit tett strømpebukse, hvit singlett/ballettdrakt/hvit truse, lyse ballettsko.
Musikkleker - UNDERVISNINGSMETODER
https://undervisningsmetoder.com/musikk/musikklekerLyd-memo. To elever går ut av rommet, og resten av elevene går sammen i par og blir enig om en lyd som er deres. Det kan være for eksempel å klappe en rytme, dyrelyder, synge ei strofe, plystre, hva som helst). Læreren går rundt og sjekker at ikke flere par har samme lyd. Deretter sprer de seg rundt i rommet, og finner et sted de setter ...
Musikklek
www.showskolen.com › for-de-minsteMusikklek Sang og dans for de minste: MUSIKKLEK 3-4 år og 5-6 år Dette er et kurs for de minste hvor vi danser, synger og har det gøy til kjente og fengende barnesanger. Vi tar utgangspunkt i lek gjennom musikk. Elevene vil jobbe med bevegelse til musikk, lek og sang.
MUSIKKLÆRERROMMET - Musikk i Skolen
https://www.musikkiskolen.no/musikklarerrommetVelkommen til. Musikklærerrommet! Vi som holder til her inne er en gruppe Oslo-baserte musikklærere som kaller oss for Musikklærerbasen, initiert av Musikk i Skolen. Vi jobber i ulike grunnskoler over hele byen. Annenhver måned eller oftere møtes vi for å drøfte og gi tilbakemeldinger på virksomheten til Musikk i Skolen, i tillegg til ...
Musikkleker - UNDERVISNINGSMETODER
undervisningsmetoder.com › musikk › musikklekerLyd-memo. To elever går ut av rommet, og resten av elevene går sammen i par og blir enig om en lyd som er deres. Det kan være for eksempel å klappe en rytme, dyrelyder, synge ei strofe, plystre, hva som helst). Læreren går rundt og sjekker at ikke flere par har samme lyd. Deretter sprer de seg rundt i rommet, og finner et sted de setter ...