Matematikk T (MAT09‑01) Kjerneelement - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat09-01Representasjonar i matematikk T er måtar å uttrykkje matematiske omgrep, samanhengar og problem på. Representasjonar kan vere konkrete, kontekstuelle, visuelle, verbale og symbolske. Kommunikasjon i matematikk T handlar om at elevane bruker matematisk språk i samtalar, argumentasjon og resonnement. Elevane må få høve til å bruke ...
Matematikk P (MAT08‑01) Kjerneelement - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat08-01Utforsking i matematikk P handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane. Problemløysing i matematikk P handlar om at elevane utviklar ein metode for å løyse eit problem dei ikkje kjenner frå ...
Matematikk - udir.no
https://hoering.udir.no/Hoering/v2/197?notatId=35805.03.2018 · MATEMATIKK FELLESFAG: Kjerneelementet utforsking og problemløsning innebærer at elevene leter etter mønstre og finner sammenhenger.Elevene skal legge mer vekt på strategiene og framgangsmåtene enn på løsningene. Problemløsing handler om at elevene utvikler en løsningsmetode på et problem de ikke kjenner fra før.
Matematikk 1–10 (MAT01‑05) Kjerneelement - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat01-05Utforsking i matematikk handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane. Problemløysing i matematikk handlar om at elevane utviklar ein metode for å løyse eit problem dei ikkje kjenner frå før.
Læreplan i matematikk 1.–10. trinn - udir.no
data.udir.no › kl06 › v201906Kjerneelement Utforsking og problemløysing Utforsking i matematikk handlar om at elevane leiter etter mønster, finn samanhengar og diskuterer seg fram til ei felles forståing. Elevane skal leggje meir vekt på strategiane og framgangsmåtane enn på løysingane. Problemløysing i matematikk handlar om at elevane utviklar ein metode for å