Du lette etter:

udir musikk 10

Læreplan i musikk (MUS1-01) - Udir
http://www.udir.no › kompetansemaal › etter-10.-arstrinn
Etter 10. årstrinn. Musisere. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. bruke musikkens grunnelementer, symboler for besifring og akkordprogresjoner i ...
Læreplan i musikk (MUS01-02) - udir.no
www.udir.no › lk20 › mus01-02
Læreplan i musikk (MUS01‑02) Bokmål. Nynorsk. English. Læreplan i Musikk (MUS01‑02) - Bokmål, PDF. Kopier. Til overordnet del.
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/MUS1-01
Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Denne læreplanen er utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Ny versjon: Musikk - MUS01-02. Gjeldende læreplan. Læreplan i musikk (MUS1-01) Gjelder fra: 1.8.2006 Gjelder til: 31.7.2021. Musikk (MUS01-02) Gjelder fra: 1.8.2020 Gjeldende. English.
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
http://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
utøve et repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans fra samtiden og historien · utforske · øve inn og framføre sang og musikk, i samspill eller ...
Musikk 10. årstrinn (MUS0010) - Utdanningsdirektoratet
https://www.udir.no › MUS0010
Musikk 10. årstrinn (MUS0010). Eksamen og vurdering, For elever. Trekkordning ...
Kjennetegn på måloppnåelse – musikk 10. trinn - udir.no
www.udir.no › laring-og-trivsel › lareplanverket
Kjennetegn på måloppnåelse – musikk 10. trinn. Kjennetegnene på måloppnåelse gjelder ny læreplan i musikk ( MUS01-02) og musikk samisk plan ( MUS02-02) De er veiledende for standpunktvurdering. Artikkel Sist endret: 24.06.2020.
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
https://www.udir.no/lk20/mus01-02/kompetansemaal-og-vurdering/kv196
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et variert repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans. reflektere. Å reflektere er å undersøke og tenke gjennom ulike sider ved egne eller andres handlinger, holdninger og ideer. Vi kan også reflektere over et saksforhold, praktiske ...
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk ... - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
over hvordan musikk, sang og dans som estetiske uttrykk er påvirket av og ...
Kjennetegn på måloppnåelse – musikk 10. trinn - Udir
https://www.udir.no › lareplanverket › kjennetegn › kje...
Eleven bruker varierte musikalske virkemidler for å forme musikalske uttrykk og knytter dette til egne musikkopplevelser. Eleven viser gode ...
Læreplan i musikk - udir.no
data.udir.no › kl06 › v201906
musikk, å lage musikk og å oppleve musikk både forutsetter og bidrar til kulturell kompetanse. Spill, sang og dans som estetiske uttrykk er påvirket av, og er uttrykk for, historiske og samfunnsmessige forhold. Musikkens mening skapes når musikk brukes i sosiale sammenhenger, og musikk gir mening til sosiale hendelser og ritualer.
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk ... - udir.no
www.udir.no › lk20 › mus01-02
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et variert repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans. reflektere. Å reflektere er å undersøke og tenke gjennom ulike sider ved egne eller andres handlinger, holdninger og ideer. Vi kan også reflektere over et saksforhold, praktiske ...
Musikk 10. årstrinn (MUS0010) - udir.no
www.udir.no › kl06 › MUS0010
Musikk 10. årstrinn (MUS0010) Eksamen og vurdering. For elever. Trekkordning. Angir om eksamen er obligatorisk for alle eller om man kan bli trukket ut til eksamen. Ingen eksamen. Eksamensordning. Angir de mulige eksamensordningene for faget slik det er beskrevet i læreplanen. Ingen eksamen.
Kjennetegn på måloppnåelse – musikk 10. trinn - udir.no
https://www.udir.no/.../kjennetegn/kjennetegn-pa-maloppnaelse--musikk-10.-trinn
Kjennetegn på måloppnåelse – musikk 10. trinn. Kjennetegnene på måloppnåelse gjelder ny læreplan i musikk ( MUS01-02) og musikk samisk plan ( MUS02-02) De er veiledende for standpunktvurdering. Artikkel Sist endret: 24.06.2020.
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
http://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Kompetansemål etter 10. trinn · utøve et variert repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans · reflektere · samarbeide · skape og programmere musikalske ...
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et variert repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans ...
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk ... - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Kompetansemål etter 10. trinn. Mål for opplæringa er at eleven skal kunne. utøve eit variert repertoar av musikk, song, andre vokale uttrykk og dans ...
Læreplan i musikk - udir.no
https://data.udir.no/kl06/MUS1-01.pdf
Læreplan i musikk Læreplankode: MUS1-01 Side 3 av 7 Årstrinn Hovedområder 1.-10.Musisere Musisere Komponere Lytte Hovedområdet musisere har musikkopplevelse, forstått både som estetisk opplevelse og eksistensiell erfaring, som faglig fokus.
Læreplan i musikk (MUS1-01) - Udir
https://www.udir.no › mus1-01
Læreplan i musikk (MUS1-01) · Etter 2. årstrinn · Etter 4. årstrinn · Etter 7. årstrinn · Etter 10. årstrinn.
Læreplan i musikk (MUS01-02) - udir.no
https://www.udir.no/lk20/mus01-02
Læreplan i musikk (MUS01‑02) Bokmål. Nynorsk. English. Læreplan i Musikk (MUS01‑02) - Bokmål, PDF. Kopier. Til overordnet del.
Læreplan i musikk - udir.no
data.udir.no › kl06 › MUS1-01
Læreplan i musikk Læreplankode: MUS1-01 Side 3 av 7 Årstrinn Hovedområder 1.-10.Musisere Musisere Komponere Lytte Hovedområdet musisere har musikkopplevelse, forstått både som estetisk opplevelse og
Læreplan i musikk (MUS01-02) - Udir
http://www.udir.no › mus01-02
Våre nettsider bruker informasjonskapsler (cookies). Les mer om hvordan vi bruker dem og hvordan du kan blokkere dem i vår personvernerklæring.