Du lette etter:

udir musikk 2 trinn

Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk ... - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Kompetansemål og vurderingMusikk (MUS01‑02) · utøve eit repertoar av songleikar, songar og dansar henta frå den nære musikkulturen til elevane og frå kulturarven ...
Læreplan i musikk - udir.no
https://data.udir.no/kl06/v201906/laereplaner-lk20/MUS01-02.pdf?la…
Kompetansemål og vurdering 2. trinn Kompetansemål etter 2. trinn Mål for opplæringen er at eleven skal kunne utøve et repertoar av sangleker, sanger og danser hentet fra elevenes nære musikkultur og fra kulturarven utforske og eksperimentere med puls, rytme, tempo, klang, melodi,
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
www.udir.no › lk20 › mus01-02
Kompetansemål etter 2. trinn. Å utforske handler om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nysgjerrighet og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske. I noen tilfeller betyr det å undersøke ulike sider av en sak gjennom åpen og kritisk drøfting. Å utforske kan også bety å teste eller prøve ut og ...
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
www.udir.no › Kompetansemaal › etter-2
Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Til forside. Innholdsfortegnelse. Formål. Hovedområder. Timetall. Grunnleggende ferdigheter.
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
http://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
utøve et repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans fra samtiden ... Elevene viser og utvikler kompetanse i musikk på 5., 6. og 7. trinn når de ...
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
https://www.udir.no/lk20/mus01-02/kompetansemaal-og-vurdering/kv193
Kompetansemål etter 2. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et repertoar av sangleker, sanger og danser hentet fra elevenes nære musikkultur og fra kulturarven. utforske. Å utforske handler om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nysgjerrighet og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere ...
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/MUS1-01
Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Denne læreplanen er utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Ny versjon: Musikk - MUS01-02. Gjeldende læreplan. Læreplan i musikk (MUS1-01) Gjelder fra: 1.8.2006 Gjelder til: 31.7.2021. Musikk (MUS01-02) Gjelder fra: 1.8.2020 Gjeldende. English.
Læreplan i musikk (MUS01-02) - udir.no
https://www.udir.no/lk20/mus01-02
Ressurser for alle fag. Hvordan ta i bruk nye læreplaner? Sosial læring gjennom arbeid med fag. Kontakt; Tlf: 23 30 12 00; Udirbloggen; Personvern og informasjonskapsler
Kompetansemål etter 4. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
http://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
utøve og · synge og spille på instrumenter alene og sammen med andre ved bruk av gehør og enkel notasjon · eksperimentere med rytmer, melodier og andre ...
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk ... - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Elevene viser og utvikler kompetanse i musikk på 1. og 2. trinn når de deltar i ...
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
https://www.udir.no/lk20/nor01-06/kompetansemaal-og-vurdering/kv116
Kompetansemål etter 2. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. Å beskrive er å skildre eller gjengi en opplevelse, situasjon, arbeidsprosess eller et faglig emne. Å beskrive noe kan også være å bruke relevante fagbegreper for å systematisere kunnskap om emnet. Å bruke vil si at vi gjør oss nytte av noe eller utfører en ...
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/mus1-01/Hele/Kompetansemaal/etter-4.-arstrinn
Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Til forside. Innholdsfortegnelse. Formål. Hovedområder. Timetall. Grunnleggende ferdigheter.
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i norsk (NOR01-06)
www.udir.no › lk20 › nor01-06
Kompetansemål etter 2. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. Å beskrive er å skildre eller gjengi en opplevelse, situasjon, arbeidsprosess eller et faglig emne. Å beskrive noe kan også være å bruke relevante fagbegreper for å systematisere kunnskap om emnet. Å bruke vil si at vi gjør oss nytte av noe eller utfører en ...
Høring - læreplaner i musikk - udir.no
https://hoering.udir.no/Hoering/v2/345?notatId=671
Musikk er et sentralt fag for skaperkraft, ... 19. I læreplanene er det kompetansemål etter 2. trinn i noen fag, og etter 4. trinn i andre fag. Er det på lengre sikt en god løsning også å lage kompetansemål etter 1. trinn, ... post@udir.no; Bruk av informasjonskapsler ...
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
https://www.udir.no/lk20/mus01-02/kompetansemaal-og-vurdering/kv195
Kompetansemål etter 7. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans fra samtiden og historien. utforske. Å utforske handler om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nysgjerrighet og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
leke med musikkens grunnelementer gjennom lyd og stemme, lage mønstre og ...
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
www.udir.no › kl06 › MUS1-01
Læreplan i musikk (MUS1-01) Utgått. Denne læreplanen er utgått. Mer om gyldighet og innføring av ny læreplan. Ny versjon: Musikk - MUS01-02. Gjeldende læreplan. Læreplan i musikk (MUS1-01) Gjelder fra: 1.8.2006 Gjelder til: 31.7.2021. Musikk (MUS01-02) Gjelder fra: 1.8.2020 Gjeldende. English.
Kompetansemål etter 10. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
http://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
utøve et variert repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans · reflektere · samarbeide · skape og programmere musikalske forløp ved å eksperimentere ...
Læreplan i musikk (MUS1-01) - udir.no
https://www.udir.no/kl06/MUS1-01/Hele/Kompetansemaal/etter-2.-arstrinn
Etter 2. årstrinn Musisere Mål for opplæringen er at eleven skal kunne . bruke stemmen variert i ulike styrkegrader og tonehøyder; imitere rytmer og korte melodier i ulike tempi, takt- og tonearter; improvisere enkle stemmer og rytmer etter gehør; delta i leker med et variert repertoar av sanger, rim, regler, sangleker og danser
Kompetansemål etter 7. trinn - Læreplan i musikk (MUS01-02)
www.udir.no › lk20 › mus01-02
Kompetansemål etter 7. trinn. Mål for opplæringen er at eleven skal kunne. utøve et repertoar av musikk, sang, andre vokale uttrykk og dans fra samtiden og historien. utforske. Å utforske handler om å oppleve og eksperimentere og kan ivareta nysgjerrighet og undring. Å utforske kan bety å sanse, søke, oppdage, observere og granske.
Læreplan i musikk (MUS01-02) - Udir
http://www.udir.no › mus01-02
Læreplan i musikk (MUS01‑02). Språk. Bokmål; Nynorsk · English ... 2. trinn · 4. trinn · 7. trinn · 10. trinn ... Hva er nytt i musikk og musikk samisk?
Etter 2. årstrinn - Læreplan i musikk (MUS1-01)
http://www.udir.no › Kompetansemaal › etter-2.-arstrinn
Komponere · sette sammen musikalske grunnelementer som klang, rytme, dynamikk og melodiske motiver til små komposisjoner · utforske ulike musikalske uttrykk ...
Kompetansemål etter 2. trinn - Læreplan i musikk ... - Udir
https://www.udir.no › kompetansemaal-og-vurdering
Elevane viser og utviklar kompetanse i musikk på 1. og 2. trinn når dei deltek i og utøver songleikar, syng, dansar og speler på instrument, når dei lagar ...
Læreplan i musikk (MUS01-02) - udir.no
www.udir.no › lk20 › mus01-02
Ressurser for alle fag. Hvordan ta i bruk nye læreplaner? Sosial læring gjennom arbeid med fag. Kontakt; Tlf: 23 30 12 00; Udirbloggen; Personvern og informasjonskapsler
Kompetansemål etter 2. trinn - udir.no
www.udir.no › lk20 › mat01-05
Kompetansemål etter 2. trinn. Å samanlikne er å undersøke likskapar og skilnader mellom to eller fleire forhold. Å reflektere er å undersøke og tenkje gjennom ulike sider ved eigne eller andre sine handlingar, haldningar og idear. Vi kan òg reflektere over eit saksforhold, praktiske aktivitetar eller eiga læring.